• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Anonym (Syskonlängtan)
    Emzor1 skrev 2024-10-10 21:43:37 följande:
    Vad tufft, beklagar er förlust❤️ hoppas verkligen att november är er tur! Hur mår ni nu?❤️

vad spännande att vi har bim såpass nära varandra! Häftigt om vi båda plussar 🥰 Kör ni ägglossningstest eller temp etc?☺️
    Mår fortfarande dåligt över hela situationen när det liksom kommer över mig på nytt att vi snart skulle vara 2barnsföräldrar osv. Men jag försöker att för det mests bara blicka framåt!

ja verkligen!! Hoppas på vår tur 🥰
    jag kör både ägglossningstest och tempning(NC), har dock bara tempat en månad (augusti), sen tog jag en paus under september pga alldeles för mycket som hände runtomkring mig.

ni då? Vad kör ni på för metod?🥰
  • Anonym (En till)

Alltså jag dör vad tråkigt det är att vänta på BIM!!!!! Hur kan tiden gå så sakta! Denna tråden är det enda roliga, vill prata om bebisskapandet hela tiden men det går ju inte att göra med allt och alla 😂

• Anonym (En till)
    Väntarpå4an skrev 2024-10-10 22:01:35 följande:

Ni som har d-vitamin boostat vid äl hur mycket har ni boostat då? Pratar vi om en tablett extra eller 5? 😅

denna månad tog jag också 5 tabletter. Får se om det ger resultat. Jag har dock tabletter med 3200 mikrogram i 😀
  • Anonym (En till)

Hallå tempare känns inte detta lovande eller???🤞äl+6
  • Jassssen

Alltså hjälp,,, testa tidigt test på bim -2 , är detta positivt? eller spöksträck? 

är i chock? vi har vårat första möte på
    ivf klinik idag?!?!? 

• Anonym (2)
    Jassssen skrev 2024-10-11 07:19:13 följande:

Alltså hjälp,,, testa tidigt test på bim -2 , är detta positivt? eller spöksträck? 

är i chock? vi har vårat första möte på
    ivf klinik idag?!?!? 

Hoppas det är ett tidigt plus 🙏 men de testerna är tyvärr svåra när det är svaga streck, men det kan vara början ❤️ Vår första bebis blev vi gravida precis innan ivf 🙏
  • Anonym (2)
    Nanathalie skrev 2024-10-11 07:43:34 följande:

Hallå, får lite stress här. Varför sjunker min temp??

Det kan vara olika mycket sömn och vad du ätit dagen innan och hur sent. Det kan gå upp och ner efter ägglossning på gravidgrafer och ständigt öka eller hålla sig jämnt fram till några dagar in på mensen. Försök att inte stressa över tempen fram till bim ❤️
  • Nanathalie
    Anonym (2) skrev 2024-10-11 07:54:03 följande:
    Det kan vara olika mycket sömn och vad du ätit dagen innan och hur sent. Det kan gå upp och ner efter ägglossning på gravidgrafer och ständigt öka eller hålla sig jämnt fram till några dagar in på mensen. Försök att inte stressa över tempen fram till bim ❤️
    Åh ok. Tack. Tänkte att nu går den ner och förblir nere tills mensen kommer. Igen. Tack ❤️
  • Anonym (2)
    Nanathalie skrev 2024-10-11 08:18:06 följande:
    Åh ok. Tack. Tänkte att nu går den ner och förblir nere tills mensen kommer. Igen. Tack ❤️
    Googla på gravidgrafer så ser du att de kan se ut lite precis hur som helst ☺️
Svar på tråden BIM Oktober 2024