Kvinnor, varför vill ni inte ha sex med er partner?
Ni är i ett stadigt förhållande men utan sex. Varför då?
Ni är i ett stadigt förhållande men utan sex. Varför då?
Än sålänge finns det ingen i tråden där kvinnan har ens en liten del ansvar till ett obefintligt sexliv. Det är genomgående bara männens fel av en eller annan anledning. Rimligt om ni tänker efter?
Än sålänge finns det ingen i tråden där kvinnan har ens en liten del ansvar till ett obefintligt sexliv. Det är genomgående bara männens fel av en eller annan anledning. Rimligt om ni tänker efter?
Han tar mig för givet, vilket gör att mina känslor för honom minskat.
För att kunna ha sex så behöver jag emotionell intimitet. Det får jag inte av någon som spelar dataspel medan jag tar hand om barnen och sedan förväntar sig att jag ska sära på benen utan att knappt ens pratat med varandra.
Jag vill att han får mig att känna mig som en kvinna, hans kvinna. En gudinna. Inte ett hembiträde Eller hans morsa. För då kommer jag behandla honom som en gud. Men orkar inte ge utan att få.
Jag gillar att ha sex med min man, det är det roligaste jag vet, min absoluta favoritsyssla i livet.
Men jag tänker att om jag inte kände så? Jag har läst säkert 50 trådar här på FL av män i sexlösa relationer. Män verkar bli helt, ursäkta uttrycket, uppfuckade mentalt av detta. Man kan nästan känna ångesten och uppgivenheten mellan raderna i de trådarna. Det känns som männen där är suicidala rentav. De skriver det inte men jag får det intrycket. Eller övertolkar jag nu med att jag får det intrycket? Sexlös relation= depression?
Vi har helt enkelt annat fokus och andra intressen i vårt liv just nu. Är rätt säker på att sex kommer att spela en större rill i vårt liv igen, men just nu är inte den tiden.