Jaha, du väljer att ta min text ur sitt sammanhang och vänder min formulering till att den ska handla om SD. Har du ingen självinsikt?
Du påstår att du vill diskutera sakfrågan men undviker sakfrågan och nu förväntar du dig ett svar av mig, är du go eller?
Observera; ta det inte personligt men jag är bara förvånad över att du inte vill hålla dig till sakfrågan eftersom du påstod att du ville det?
Men visst vi kan skifta.
Här har du skillnaden som baseras på din nuvarande fråga:
1. Socialdemokraterna infiltrerades av muslimska brödraskapet och fiskade röster på ett odemokratiskt sätt.
Sverigedemokraterna har kunnat växa tack vare sossarnas politik men också kammat hem väljare från moderaterna. Moderaternas kärnväljare uppskattade heller inte sossepolitikern inom invandringsfrågan och Reinfeld förde en politik som gick i linjen med vad sossarna ville ha, men inte ens det räckte eftersom Löfven ville ha mer invandring.
2. Socialdemokraterna tar inte Säpos varningar på allvar och koncentrerar sig på andra partier som Sverigedemokraterna exempelvis. Sossarna gjorde ingen ansträngning till att motverka extremism och lyssnar inte ens på Säpo. Vist är socialdemokraterna fega?
Underrättelsehoten väljer socialdemokraterna aktivt att inte ta ansvar för men kräver att sverigedemokraterna ska ta ansvar för sina väljare. Ganska skenheligt av sossarna kan jag tycka.
nihka skrev 2024-09-16 01:24:44 följande:
Tolka det som att man inte pratar om personen utan man pratar om ämnet i trådstarten. Åsikter om personen som skriver är inte relevanta.
Det finns inget som stödjer påståendet om koppling mellan partisympatier och hamasstöd och och att logiken brister blir tydligt när man byter ut några ord, främst namn:
Vi har radikalisering som sker i alla dess former
, Åkesson har figurerats tillsammans med nazistsympatisörer och Åkesson har tagit sig in i politiken och då finns det en risk att nazistsympatisörer lockas av att lägga sin röst på Sverigedemokraterna. Dock ska jag tydliggöra att jag tror att Sverigedemokraterna vill ha det så och dessvärre blir det sårbart. Hur många vet inte jag av förklarliga skäl.
Förstår du vilka konsekvenser det kan bli om vi får in underrättelsehoten i politiken? Åkesson har figurerats med nazistsympatisörer och låt mig tydlig göra en viktig aspekt: Att Åkesson har figurerats med nazistsympatisörer innebär inte att han sympatiserar med Hitler, men vi vet inte om någon utpressar Åkessons sårbarheter och om han skulle vara under hot då är han en säkerhetsrisk och det kan medföra till att våran demokrati är hotad.