• Anonym (Jag vill veta)

Han vill inte penetrera - Så han slickar - Han vill ''spara'' sig

Jag känner mig osäker. Jag har egentligen inget emot att han slickar, men det handlar mer om honom och hans val att följa en specifik väg ? att ''spara'' sig. Det känns bra att känna sig ''full''. Han säger att han får mer energi av det, och det är troligen den ökade energin som drivit honom till detta.

När vi har samlag, sker det genom oralsex. Han slickar mig, och vi använder leksaker.

Jag var osäker på var jag skulle placera denna fråga, men jag vill verkligen bara förstå honom bättre.

Så, det här med att ''spara'' sig gör att han känner sig ''full'' där nere och får mer energi?

Är det så det fungerar?

• Svar på tråden Han vill inte penetrera - Så han slickar - Han vill ''spara'' sig
  • Tukt

Alla är ju olika. Men det låter mer som det är något annat än att just spara sig.

• Anonym (kokkoloki)

Rädd att du ska bli gravid?

• Fjäril kär

Hade jag personligen aldrig gått med på. Vill han inte ligga får det vara och inget för mig. 

Han låter som om han fastnat i nån fix idé. 

• Anonym (Andreas)

Som man säger jag att han pratar skit och han har antingen en skev syn på sex eller så är det bara ett sätt att lura dig för att han inte inte vill ligga med dig eller på annat sätt inte klarar av att vara ärlig 

• Anonym (Jag vill veta)

Han säger att han är så glad över att han ''hållit sig'' och ''sparat'' sig, så länge. Så vi har ju diskuterat om detta. Men han hänvisar över sin stolthet över att han har ''sparat'' sig så mycket.

Vi kan komma att ha sex som vanligt. Men för tillfället vill han bara spara sig så länge som möjligt.

• Anonym (Andreas)
    Anonym (Jag vill veta) skrev 2024-08-31 19:50:48 följande:

Han säger att han är så glad över att han ''hållit sig'' och ''sparat'' sig, så länge. Så vi har ju diskuterat om detta. Men han hänvisar över sin stolthet över att han har ''sparat'' sig så mycket.

Vi kan komma att ha sex som vanligt. Men för tillfället vill han bara spara sig så länge som möjligt.

Och så länge du köper hans skitsnack och accepterar att bli slickad  så ju längre kommer han spara sig. 
    Ställ in dig på att du aldrig kommer få ligga med honom.  
  • Lyckligalotta

Är det religiöst eller nån noFap-grej? Jag växte upp kristet och växte upp med att man skulle spara sig till giftermålet men det innebar att man fick experimentera på motsvarande sätt. Känner ibland att jag missade många härliga tillfälle pga detta som jag höll fast vid tills jag var runt 20..

Hur som helst tycker jag att du ska respektera det och njuta av det sex du får!

• Anonym (Ewert)

Låter som någon form av prestationsångest.

• Anonym (Charlie Bravo)

Smygbög som vill ha flickvän av sociala anledningar är min gissning.

• Anonym (what?)

Låter helskumt. Nej, han hade fått spara sig till någon annan då. Ska det va ska det va annars kan man lika gärna låta bli.

Svar på tråden Han vill inte penetrera - Så han slickar - Han vill ''spara'' sig