Inlägg från: Anonym (Jag vill veta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag vill veta)

Han vill inte penetrera - Så han slickar - Han vill ''spara'' sig

Jag känner mig osäker. Jag har egentligen inget emot att han slickar, men det handlar mer om honom och hans val att följa en specifik väg ? att ''spara'' sig. Det känns bra att känna sig ''full''. Han säger att han får mer energi av det, och det är troligen den ökade energin som drivit honom till detta.

När vi har samlag, sker det genom oralsex. Han slickar mig, och vi använder leksaker.

Jag var osäker på var jag skulle placera denna fråga, men jag vill verkligen bara förstå honom bättre.

Så, det här med att ''spara'' sig gör att han känner sig ''full'' där nere och får mer energi?

Är det så det fungerar?

• Svar på tråden Han vill inte penetrera - Så han slickar - Han vill ''spara'' sig
  • Anonym (Jag vill veta)

Han säger att han är så glad över att han ''hållit sig'' och ''sparat'' sig, så länge. Så vi har ju diskuterat om detta. Men han hänvisar över sin stolthet över att han har ''sparat'' sig så mycket.

Vi kan komma att ha sex som vanligt. Men för tillfället vill han bara spara sig så länge som möjligt.

• Anonym (Jag vill veta)
    Anonym (Summa Cum Loud) skrev 2024-09-01 21:16:13 följande:
    Men han har ju inte sagt att han inte gillar det.

Han har sagt att han vill "spara sig" av oklart skäl. Så om man vill fortsätta med personen tycker jag det behövs mer samtal om detta i så fall.

Om han säger att han inte gillar det och aldrig vill ha sex med penetration så får partnern klart acceptera det och ta ställning till om det är en dealbreaker eller inte.
    Han vill spara sig, för att han säger att han har mer energi när han känner sig ''full'' därnere. Så förklarar han det hela. Han säger att det kommer bli ''vanlig'' sex, men inte just nu, eftersom han ville ha denna ''sparandet'' och ''ha ännu mer''.

Jag förstår ju mig inte på något med detta med ''sparande'', men han påstår i alla fall att det ger honom mer energi. Någon skrev något om NoFap-Flashback tråd...

Jag vet inte om han är inne på Flashback eller så.

Svar på tråden Han vill inte penetrera - Så han slickar - Han vill ''spara'' sig