• Anonym (Otur?)

    Män 40-45

    Jag är kvinna, 35år, och har sedan 2år tillbaka dejtat via Tinder. 

    Jag har träffat fyra män som jag valt att gå på fler dejter med. 3/4 har inte kunnat prestera alls och 2/4 hade knappt intresse av det. 

    Har jag haft otur eller är det här mycket vanligt bland män i 40-45års åldern? 


    Jag har försökt ett tag ifall om att det skulle rätta till sig, men det har inte gjort det och för mig är det en viktig del av en relation. 


    Träffar en man nu som vill ta det långsamt. Vi skickar meddelanden hela dagarna och har varit på två promenader, en tredje inplanerad. Iom min erfarenhet hade jag den här gången inte velat ta det långsamt, utan snarare kommit snabbt framåt. Man kan inte gärna ställa frågan rakt ut ?kan du eller har du intresse iaf? För det är en viktig del för mig (tillsammans med en massa annat såklart).?. 

  • Svar på tråden Män 40-45
  • Anonym (Sten Sture den äldre)
    Gnuggarn skrev 2024-09-04 14:55:17 följande:

    Det är bara så att vi killar vill inte ligga med er vi inte går igång på även om det vart öken länge. 


    Tror nog att det är bättre att använda "jag" här, och inte "vi killar". Kan garantera dig att det finns gott om män som knullar så fort de får chansen.
  • Anonym (Man 53 år.)
    Anonym (Lajla S) skrev 2024-09-04 15:22:27 följande:
    Instämmer !   Men varför 30+, när det finns yngre ?   Jag är strax 40,och har en superhet älskare/kk på 26.  Båda är i sin sexuella peak, bästa sexet jag nånsinn har upplevd.
    Man mår så mycket bättre psykisk, livet blir allmänt "lättare" att hantera.  Våga leva i nuet, inte övertänk för mycket.
    Håller du detta för dig själv eller har du berättat för din omgivning och vad tycker sol om det? Absolut majoriteten av unga killar väljer en jämnårig förutom att vissa är nyfikna på kravlöst sex med en mogen kvinna.
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Man 53 år.) skrev 2024-09-04 16:42:00 följande:
    Håller du detta för dig själv eller har du berättat för din omgivning och vad tycker sol om det? Absolut majoriteten av unga killar väljer en jämnårig förutom att vissa är nyfikna på kravlöst sex med en mogen kvinna.
    Välkommen till 2024.  Inget nytt i dag att kvinnor har yngre älskare.  Nån vet, andra inte.  Vad"sol" tycker har jag dock ingen aning om.
  • Anonym (Man 53 år.)
    Anonym (Lajla S) skrev 2024-09-04 17:28:48 följande:
    Välkommen till 2024.  Inget nytt i dag att kvinnor har yngre älskare.  Nån vet, andra inte.  Vad"sol" tycker har jag dock ingen aning om.
    Menade så klart vad som tycker. Och det jag skrev gäller så klart 2024 också.
  • Anonym (Jeppe)

    Du nämner inte om du vill ha barn eller om männen vill det eller ej. Ofta kan det falla på det, om bara en vill.


    Anonym (Otur?) skrev 2024-08-26 09:58:26 följande:
    Män 40-45

    Jag är kvinna, 35år, och har sedan 2år tillbaka dejtat via Tinder. 

    Jag har träffat fyra män som jag valt att gå på fler dejter med. 3/4 har inte kunnat prestera alls och 2/4 hade knappt intresse av det. 

    Har jag haft otur eller är det här mycket vanligt bland män i 40-45års åldern? 


    Jag har försökt ett tag ifall om att det skulle rätta till sig, men det har inte gjort det och för mig är det en viktig del av en relation. 


    Träffar en man nu som vill ta det långsamt. Vi skickar meddelanden hela dagarna och har varit på två promenader, en tredje inplanerad. Iom min erfarenhet hade jag den här gången inte velat ta det långsamt, utan snarare kommit snabbt framåt. Man kan inte gärna ställa frågan rakt ut ?kan du eller har du intresse iaf? För det är en viktig del för mig (tillsammans med en massa annat såklart).?. 


  • Anonym (Risk)

    tittar man på dejtingsajter på män mellan 40-50 ser det ut som en armé av flintskalliga, skäggiga, ölmagekloner. det bara skriker potensproblem om dom 

  • Anonym (Man 53 år.)
    Anonym (Risk) skrev 2024-09-05 11:50:38 följande:

    tittar man på dejtingsajter på män mellan 40-50 ser det ut som en armé av flintskalliga, skäggiga, ölmagekloner. det bara skriker potensproblem om dom 


     Be att få titta på kvinnorna så ser du att det är gott om hängmagar och tähåmgpattar också i den ålder. Det skriker ju torra slemhinnor lång väg.
  • Anonym (Sten Sture den äldre)
    Anonym (Man 53 år.) skrev 2024-09-05 14:55:25 följande:
     Be att få titta på kvinnorna så ser du att det är gott om hängmagar och tähåmgpattar också i den ålder. Det skriker ju torra slemhinnor lång väg.
    tähåmgpattar?
  • Anonym (Man 53 år.)
    Anonym (Sten Sture den äldre) skrev 2024-09-05 15:59:03 följande:
    tähåmgpattar?
    Hänger ner till tårna. Blev lite del och skulle stå hängpattar som svar till Risk som verkar tro att hon inte åldras i samma takt som männen.
  • Anonym (Sten Sture den äldre)
    Anonym (Man 53 år.) skrev 2024-09-05 16:32:50 följande:
    Hänger ner till tårna. Blev lite del och skulle stå hängpattar som svar till Risk som verkar tro att hon inte åldras i samma takt som männen.
    Aha, då är jag med. Ja fy fan, åldras gör vi allihop.
  • Anonym (Risk)
    Anonym (Man 53 år.) skrev 2024-09-05 14:55:25 följande:
     Be att få titta på kvinnorna så ser du att det är gott om hängmagar och tähåmgpattar också i den ålder. Det skriker ju torra slemhinnor lång väg.
    Oj vad du tog åt dig. Är du flintis med skägg, ölmage och potensproblem? Haha
  • Mister

    Ja, lite flint är man nog men potensen att få till det är det ju inga problem med. Ölmage nej eftersom jag alltid varit väldigt aktiv. Löptränar mycket så det är ju positivt för driften. Vissa är ju väldigt sexuellt aktiva både bland män och kvinnor. Men vissa har ju inget intresse alls. Tror det är få ändå i min ålder (män o kvinnor)  52 år som har intresse, lust och kapacitet att ha ett aktivt flera gånger i veckan (dagligen) sexliv

  • Anonym (Man 53 år.)
    Anonym (Risk) skrev 2024-09-05 16:56:09 följande:
    Oj vad du tog åt dig. Är du flintis med skägg, ölmage och potensproblem? Haha
    Jag tog inte åt mig det minsta då både potens och fysiken i övrigt är väldigt bra. Anledningen att jag ens gick in i diskussion med dig är för att det verkar finnas en del medelålders kvinnor som totalt saknar verklighetsförankring för att dom lyckas bli påsatta av unga killar.
  • Anonym (FdDejtare)
    Mister skrev 2024-09-06 10:41:27 följande:

    Ja, lite flint är man nog men potensen att få till det är det ju inga problem med. Ölmage nej eftersom jag alltid varit väldigt aktiv. Löptränar mycket så det är ju positivt för driften. Vissa är ju väldigt sexuellt aktiva både bland män och kvinnor. Men vissa har ju inget intresse alls. Tror det är få ändå i min ålder (män o kvinnor)  52 år som har intresse, lust och kapacitet att ha ett aktivt flera gånger i veckan (dagligen) sexliv


    Jag är 50 och har hög lust för sex (dagligen). För mig har klimakteriet ökat lusten enormt de senaste 10åren. Jag är i min peak sexuellt. Träffar jag någon så förväntar jag mig att vi synkar någorlunda på lusten.
  • Mister

    Ja precis man ska ju synka i tid för lust och sen även på flera plan också. Tjatsex håller inte i längden

  • Anonym (Timglasfigur)
    Anonym (Man 53 år.) skrev 2024-09-05 16:32:50 följande:
    Hänger ner till tårna. Blev lite del och skulle stå hängpattar som svar till Risk som verkar tro att hon inte åldras i samma takt som männen.
    Men det gör jag ju inte.

    Män på internet gissar 15-20 år yngre än min ålder i nuläget. 
    Mina vänner undrar var jag har stoppat undan Dorian Grays porträtt.

    Så den biten oroar mig inte överhuvudtaget, om något blir jag bara relativt snyggare efter hand som alla andra sunkar ner sig.
  • Anonym (Sten Sture den äldre)
    Anonym (Timglasfigur) skrev 2024-09-06 19:28:47 följande:
    Men det gör jag ju inte.

    Män på internet gissar 15-20 år yngre än min ålder i nuläget. 
    Mina vänner undrar var jag har stoppat undan Dorian Grays porträtt.

    Så den biten oroar mig inte överhuvudtaget, om något blir jag bara relativt snyggare efter hand som alla andra sunkar ner sig.
    Alla åldras, visst bättre, andra sämre, men alla åldras. Vissa åldras långsamt, för andra händer det typ över natten. Bra att du inte oroar dig, om än lite naivt. T o m världskändisar med massor av pengar åldras. Så varför du skulle slippa detta förstår jag faktiskt inte.
Svar på tråden Män 40-45