• Anonym (Vera)

Vuxen man som inte fattar hur kvinnor funkar

Hur kan en vuxen man 50+ inte förstå att penetration är skönt för en tjej? Att det bara Är orgasmen som är skön? Tro att ALLA tjejer kommer av några juck? Alla han vart med har kommit av penetration och säger att jag är ovanlig som inte kommer av de. Så avtändande att bli kritiserad 

Hur mkt jag än förklarar Så förstår han inte varför han ska penetrera mig om jag ändå inte kommer av det. 

• Svar på tråden Vuxen man som inte fattar hur kvinnor funkar
  • Anonym (t)

Ehm. Låter lite som snubben i penetrationstråden som inte vet eller är intresserad av hur kvinnor faktiskt fungerar. Men... varför skulle bara orgasmen vara skön? Varför skulle inte några tycka penetration är skönt?

Men efter några ligg kan man alltid välja bort de som visar sig vara själviska idioter så problemet blir kortvarit.

• Anonym (Huldra)
    Anonym (t) skrev 2024-08-24 21:13:39 följande:

Ehm. Låter lite som snubben i penetrationstråden som inte vet eller är intresserad av hur kvinnor faktiskt fungerar. Men... varför skulle bara orgasmen vara skön? Varför skulle inte några tycka penetration är skönt?

Men efter några ligg kan man alltid välja bort de som visar sig vara själviska idioter så problemet blir kortvarit.

Beror säkert på de kvinnor han haft tidigare. De har helt enkel fejat eller ljugit om att de fått orgasm. 

Det verkar vara väldigt vanligt. Min man som är äldre än mig blev väldigt förvånad över att jag inte kom inom 3 minuter som de andra.  Men vi hade en mycket trevlig tid där vi lärde känna varandras kroppar.  Men jag tror att han kände sig lurad av kvinnorna som fejkat
  • Anonym (Vera)
    Anonym (t) skrev 2024-08-24 21:13:39 följande:

Nä jag har inte skrivit om detta innan. Men han vill ju att jag ska komma av penetration o att han haft tur som träffat såna som kan de innan. Det tar jag som kritik o blir lite ledsen 
  • Anonym (t)
    Anonym (Vera) skrev 2024-08-24 21:38:54 följande:
    Nä jag har inte skrivit om detta innan. Men han vill ju att jag ska komma av penetration o att han haft tur som träffat såna som kan de innan. Det tar jag som kritik o blir lite ledsen 
    Nej, läs tråden.

Ja män som inte bryr sig kan man bli ledsen av. Sen slutar man ligga med dom och ligger med vettiga män som gör en glad.
  • Anonym (t)
    Anonym (Huldra) skrev 2024-08-24 21:38:09 följande:
    Beror säkert på de kvinnor han haft tidigare. De har helt enkel fejat eller ljugit om att de fått orgasm. 

Det verkar vara väldigt vanligt. Min man som är äldre än mig blev väldigt förvånad över att jag inte kom inom 3 minuter som de andra.  Men vi hade en mycket trevlig tid där vi lärde känna varandras kroppar.  Men jag tror att han kände sig lurad av kvinnorna som fejkat
    Jag förstår tyvärr inte vad i mitt inlägg som du svarade på så du kanske menade att svara TS?
  • Anonym (Elisabet)

Varför fortsätter du ligga med snubben?
    Och varför ska du behöva förklara något som dom flesta intelligenta karlar redan förstår.
    Han vill antagligen inte förstå att alla andra han legat med antagligen har fejkat orgasm.

Jag lovar TS att det finns andra villiga karlar, som vill ligga och som fattar att dom flesta tjejer kommer inte av enbart penetration, utan att klitoris stimuleras samtidigt då isåfall!
    Han har tittat för mycket på porrfilmer där tjejerna  "kommer" av enbart penetration.

Dumpa.

• Anonym (Huldra)
    Anonym (t) skrev 2024-08-24 21:43:03 följande:
    Jag förstår tyvärr inte vad i mitt inlägg som du svarade på så du kanske menade att svara TS?
    blev kanske fel där meningen var att svara på TS
  • Anonym (Vera)
    Anonym (Elisabet) skrev 2024-08-24 21:50:31 följande:

Varför fortsätter du ligga med snubben?
    Och varför ska du behöva förklara något som dom flesta intelligenta karlar redan förstår.
    Han vill antagligen inte förstå att alla andra han legat med antagligen har fejkat orgasm.

Jag lovar TS att det finns andra villiga karlar, som vill ligga och som fattar att dom flesta tjejer kommer inte av enbart penetration, utan att klitoris stimuleras samtidigt då isåfall!
    Han har tittat för mycket på porrfilmer där tjejerna  "kommer" av enbart penetration.

Dumpa.

Nej jag har bara gjort de en gång. Han var väldigt förvånad att jag inte kunde komma av penetration. Att han sen ska tjata om hur ovanlig jag är o hur alla andra gjort gör mig fruktansvärt avtänd!!!!
  • Anonym (t)
    Anonym (Vera) skrev 2024-08-24 22:38:38 följande:
    Nej jag har bara gjort de en gång. Han var väldigt förvånad att jag inte kunde komma av penetration. Att han sen ska tjata om hur ovanlig jag är o hur alla andra gjort gör mig fruktansvärt avtänd!!!!
    Så i vilket sammanhang gör nollet detta?
  • Anonym (Vera)
    Anonym (t) skrev 2024-08-24 22:40:34 följande:
    Så i vilket sammanhang gör nollet detta?
    Han säger det under sex och efter 
Svar på tråden Vuxen man som inte fattar hur kvinnor funkar