Inlägg från: Anonym (Vera) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vera)

Vuxen man som inte fattar hur kvinnor funkar

Hur kan en vuxen man 50+ inte förstå att penetration är skönt för en tjej? Att det bara Är orgasmen som är skön? Tro att ALLA tjejer kommer av några juck? Alla han vart med har kommit av penetration och säger att jag är ovanlig som inte kommer av de. Så avtändande att bli kritiserad 

Hur mkt jag än förklarar Så förstår han inte varför han ska penetrera mig om jag ändå inte kommer av det. 

• Svar på tråden Vuxen man som inte fattar hur kvinnor funkar
  • Anonym (Vera)
    Anonym (t) skrev 2024-08-24 21:13:39 följande:

Ehm. Låter lite som snubben i penetrationstråden som inte vet eller är intresserad av hur kvinnor faktiskt fungerar. Men... varför skulle bara orgasmen vara skön? Varför skulle inte några tycka penetration är skönt?

Men efter några ligg kan man alltid välja bort de som visar sig vara själviska idioter så problemet blir kortvarit.

Nä jag har inte skrivit om detta innan. Men han vill ju att jag ska komma av penetration o att han haft tur som träffat såna som kan de innan. Det tar jag som kritik o blir lite ledsen 
  • Anonym (Vera)
    Anonym (Elisabet) skrev 2024-08-24 21:50:31 följande:

Varför fortsätter du ligga med snubben?
    Och varför ska du behöva förklara något som dom flesta intelligenta karlar redan förstår.
    Han vill antagligen inte förstå att alla andra han legat med antagligen har fejkat orgasm.

Jag lovar TS att det finns andra villiga karlar, som vill ligga och som fattar att dom flesta tjejer kommer inte av enbart penetration, utan att klitoris stimuleras samtidigt då isåfall!
    Han har tittat för mycket på porrfilmer där tjejerna  "kommer" av enbart penetration.

Dumpa.

Nej jag har bara gjort de en gång. Han var väldigt förvånad att jag inte kunde komma av penetration. Att han sen ska tjata om hur ovanlig jag är o hur alla andra gjort gör mig fruktansvärt avtänd!!!!
  • Anonym (Vera)
    Anonym (t) skrev 2024-08-24 22:40:34 följande:
    Så i vilket sammanhang gör nollet detta?
    Han säger det under sex och efter 
  • Anonym (Vera)

Han är ju fullt seriös. Han säger oxå att kvinnorna inte har fejkat för han känner att det klämmer ät när dom får orgasm.

Jag är mest förvånad o irriterad att man pratar så mkt om hur andra tjejer är o gör när han har sex med mig. Att han säger att han har haft TUR innan han träffade mig som träffat kvinnor som kommer av prnetration. Att han inte förstår VARFÖR han ens ska in med kuken när jag inte kommer av de. Jag förklarar att det är skönt oxå men har inget med klitoris att göta men skönt på ett annat sätt. Han säger efter ett tag: ja jag förstår inte varför jag ens ska sätta på dig om du inte kommer av de?.

Jag är fan chockad att en vuxen man inte fattar bättre. Nä nu är jag inte ens ledsen längre nu blir jag förbannad!!!

• Anonym (Vera)
    ClumsySmurf skrev 2024-08-25 09:33:35 följande:
    Alla som verkar vara helt socialt efterblivna i vissa situationer och säger saker som svider är inte socialt efterblivna, vissa är "bara" elaka och manipulativa.
    Men hur kan man säga då när jag säger att de inte är vanligt att få orgasm av bara penetration o han påstår att alla han träffat får de ?jag har väl haft tur då? 
    det är ju samma som att det är otur o tråkigt att träffa mig som inte kan. 
  • Anonym (Vera)
    Queen81 skrev 2024-08-25 11:09:35 följande:
    Men varför i hela friden fortsätter du ha sex med honom?!
    Sannolikheten att "alla andra kvinnor" han varit med fått orgasm av enbart penetration, och bara efter några minuter dessutom, är så extremt minimal. De (alla?) har fejkat. Och är man skicklig på att fejka så kan man krama om lite extra ett par gånger när man gör det så att det verkligen framstår som äkta. Sen att det är extremt kontraproduktivt är en helt annan diskussion. 

Men att han gång på gång informerar dig om detta, och dessutom ifrågasätter varför ni ens ska ha penetrerande sex om du inte kommer, är ju beyond idiotiskt. Och så fruktansvärt avtändande.
    Säg genast adjö till denna "man" är mitt enkla råd.
    Jag har bara haft sex med honom EN gång o den här diskussionen kom upp under sexet o efter. 
  • Anonym (Vera)

Tog upp det nu i telefonen o han visste inte ens att det var ett problem. Han var inte intresserad av att ha problem så. Tog återigen upp ex som han legat med. 

dessutom har jag fått reda på nu att han är en sån som åker till Thailand två månader om år. Har thai-tjejer och har även en nu som väntar tills han kommer dit? WTF

• Anonym (Vera)
    Anonym (t) skrev 2024-08-25 12:21:54 följande:

Ah, ja det var som jag antog från början....Minus

Vad antog du från början?
  • Anonym (Vera)
    Anonym (t) skrev 2024-08-25 12:21:54 följande:

Ah, ja det var som jag antog från början....Minus

Att det var thai-tjejer inblandade eller vadå?
  • Anonym (Vera)

Åh jag får bara tumme Ner på allt jag skriver men dåligt med svar 

• Anonym (Vera)
    Anonym (Asså) skrev 2024-08-25 14:45:22 följande:

Vad vill du TS, du har legat med ett pucko en gång, sluta älta och gå vidare, varför fortsätter du prata med honom om det här 

Jag ville bara veta om jag är konstig 
  • Anonym (Vera)
    Anonym (Asså) skrev 2024-08-25 16:43:13 följande:
    Jag vill inte kalla dig konstig men ditt beteende att du fortsätter diskutera detta med honom är konstigt, ibland blir det dåliga ligg, det är inget man behöver analysera sönder i all framtid. Släpp den här mannen och gå vidare, dåligt sex och han verkar ju rätt trög i hjärnan också
    Nej men alltså jag fortsätter inte diskutera med honom. Det är kom upp under sexet o sen var det inget mer med det. Jag bara ältar här 😆
Svar på tråden Vuxen man som inte fattar hur kvinnor funkar