Inlägg från: Anonym (Huldra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Huldra)

Vuxen man som inte fattar hur kvinnor funkar

Anonym (t) skrev 2024-08-24 21:13:39 följande:

Ehm. Låter lite som snubben i penetrationstråden som inte vet eller är intresserad av hur kvinnor faktiskt fungerar. Men... varför skulle bara orgasmen vara skön? Varför skulle inte några tycka penetration är skönt?

Men efter några ligg kan man alltid välja bort de som visar sig vara själviska idioter så problemet blir kortvarit.

Beror säkert på de kvinnor han haft tidigare. De har helt enkel fejat eller ljugit om att de fått orgasm. 

Det verkar vara väldigt vanligt. Min man som är äldre än mig blev väldigt förvånad över att jag inte kom inom 3 minuter som de andra.  Men vi hade en mycket trevlig tid där vi lärde känna varandras kroppar.  Men jag tror att han kände sig lurad av kvinnorna som fejkat
  • Anonym (Huldra)
    Anonym (t) skrev 2024-08-24 21:43:03 följande:
    Jag förstår tyvärr inte vad i mitt inlägg som du svarade på så du kanske menade att svara TS?
    blev kanske fel där meningen var att svara på TS
  • Anonym (Huldra)
    Anonym (Vera) skrev 2024-08-25 07:16:48 följande:

Han är ju fullt seriös. Han säger oxå att kvinnorna inte har fejkat för han känner att det klämmer ät när dom får orgasm.

Jag är mest förvånad o irriterad att man pratar så mkt om hur andra tjejer är o gör när han har sex med mig. Att han säger att han har haft TUR innan han träffade mig som träffat kvinnor som kommer av prnetration. Att han inte förstår VARFÖR han ens ska in med kuken när jag inte kommer av de. Jag förklarar att det är skönt oxå men har inget med klitoris att göta men skönt på ett annat sätt. Han säger efter ett tag: ja jag förstår inte varför jag ens ska sätta på dig om du inte kommer av de?.

Jag är fan chockad att en vuxen man inte fattar bättre. Nä nu är jag inte ens ledsen längre nu blir jag förbannad!!!

Ja, du det finns de som helt enkelt inte vill lära sig.

Det kan också vara så att han tar det som kritik av hans manlighet. Han har sett sig själv som en fantastisk älskare och plötsligt slås hans värld i spillror.

Jag tror inte att du kan göra så mycket mer än att helt enkelt avsluta relationen. 
Svar på tråden Vuxen man som inte fattar hur kvinnor funkar