Anonym (Vera) skrev 2024-08-25 07:16:48 följande:
Han är ju fullt seriös. Han säger oxå att kvinnorna inte har fejkat för han känner att det klämmer ät när dom får orgasm.
Jag är mest förvånad o irriterad att man pratar så mkt om hur andra tjejer är o gör när han har sex med mig. Att han säger att han har haft TUR innan han träffade mig som träffat kvinnor som kommer av prnetration. Att han inte förstår VARFÖR han ens ska in med kuken när jag inte kommer av de. Jag förklarar att det är skönt oxå men har inget med klitoris att göta men skönt på ett annat sätt. Han säger efter ett tag: ja jag förstår inte varför jag ens ska sätta på dig om du inte kommer av de?.
Jag är fan chockad att en vuxen man inte fattar bättre. Nä nu är jag inte ens ledsen längre nu blir jag förbannad!!!
Men varför i hela friden fortsätter du ha sex med honom?!
Sannolikheten att "alla andra kvinnor" han varit med fått orgasm av enbart penetration, och bara efter några minuter dessutom, är så extremt minimal. De (alla?) har fejkat. Och är man skicklig på att fejka så kan man krama om lite extra ett par gånger när man gör det så att det verkligen framstår som äkta. Sen att det är extremt kontraproduktivt är en helt annan diskussion.
Men att han gång på gång informerar dig om detta, och dessutom ifrågasätter varför ni ens ska ha penetrerande sex om du inte kommer, är ju beyond idiotiskt. Och så fruktansvärt avtändande.
Säg genast adjö till denna "man" är mitt enkla råd.