Vuxen man som inte fattar hur kvinnor funkar
Varför fortsätter du ligga med snubben?
Och varför ska du behöva förklara något som dom flesta intelligenta karlar redan förstår.
Han vill antagligen inte förstå att alla andra han legat med antagligen har fejkat orgasm.
Jag lovar TS att det finns andra villiga karlar, som vill ligga och som fattar att dom flesta tjejer kommer inte av enbart penetration, utan att klitoris stimuleras samtidigt då isåfall!
Han har tittat för mycket på porrfilmer där tjejerna "kommer" av enbart penetration.
Dumpa.
Nog för att mannen är otroligt korkad om han tror att de flesta kvinnor kommer efter några minuter.
Och att han helt saknar social kompetens och givetvis borde dumpas , omgående.
De några få som man har träffat som kan komma väldigt fort har det alltid sprutat om och de kan alltid komma flera ggr
Så otroligt lättlurad måste han ju vara
Men är det inte kvinnor som är med och skapar den här situationen, om det nu mot förmodan är så att han har upplevt att alla kommer efter 3 minuter?
Jag menar det måste väl vara bättre att försöka njuta ihop och kanske hinta om det är något som fungerar bättre eller sämre?
Det verkar ju att vara 20-30% som kommer av enbart penetrerande sex, men att 67% kan komma om de får annan stimulans samtidigt
Men visst om han tror att alla kommer efter tre minuter så kommer han själv troligtvis efter 4 minuter
Och då förstår jag att hans sexpartner hamnar i kategorin av de 30% som inte kan komma alls