-
då är det inte konstigt att du tar det som krititikAnonym (Vera) skrev 2024-08-24 23:59:33 följande:Han säger det under sex och efterAnonym (t) skrev 2024-08-24 22:40:34 följande:Så i vilket sammanhang gör nollet detta?
-
"Men är det inte kvinnor som är med och skapar den här situationen, om det nu mot förmodan är så att han har upplevt att alla kommer efter 3 minuter?"Svensson5 skrev 2024-08-25 01:18:33 följande:
Nog för att mannen är otroligt korkad om han tror att de flesta kvinnor kommer efter några minuter.
Och att han helt saknar social kompetens och givetvis borde dumpas , omgående.
De några få som man har träffat som kan komma väldigt fort har det alltid sprutat om och de kan alltid komma flera ggr
Så otroligt lättlurad måste han ju vara
Men är det inte kvinnor som är med och skapar den här situationen, om det nu mot förmodan är så att han har upplevt att alla kommer efter 3 minuter?
Jag menar det måste väl vara bättre att försöka njuta ihop och kanske hinta om det är något som fungerar bättre eller sämre?
Det verkar ju att vara 20-30% som kommer av enbart penetrerande sex, men att 67% kan komma om de får annan stimulans samtidigt
Men visst om han tror att alla kommer efter tre minuter så kommer han själv troligtvis efter 4 minuter
Och då förstår jag att hans sexpartner hamnar i kategorin av de 30% som inte kan komma alls
Det skulle kunna vara så om mannen är ärlig, 3 min är lågt för onani.
-
Alla som verkar vara helt socialt efterblivna i vissa situationer och säger saker som svider är inte socialt efterblivna, vissa är "bara" elaka och manipulativa.Anonym (Vera) skrev 2024-08-25 07:16:48 följande:
Han är ju fullt seriös. Han säger oxå att kvinnorna inte har fejkat för han känner att det klämmer ät när dom får orgasm.
Jag är mest förvånad o irriterad att man pratar så mkt om hur andra tjejer är o gör när han har sex med mig. Att han säger att han har haft TUR innan han träffade mig som träffat kvinnor som kommer av prnetration. Att han inte förstår VARFÖR han ens ska in med kuken när jag inte kommer av de. Jag förklarar att det är skönt oxå men har inget med klitoris att göta men skönt på ett annat sätt. Han säger efter ett tag: ja jag förstår inte varför jag ens ska sätta på dig om du inte kommer av de?.
Jag är fan chockad att en vuxen man inte fattar bättre. Nä nu är jag inte ens ledsen längre nu blir jag förbannad!!!
-
om det inte är för att kritisera och göra svartsjuk, hur jävla dum behöver 50+ vara för att prata gamla ligg när man har sex?Anonym (Vera) skrev 2024-08-25 10:19:18 följande:Men hur kan man säga då när jag säger att de inte är vanligt att få orgasm av bara penetration o han påstår att alla han träffat får de ?jag har väl haft tur då?
det är ju samma som att det är otur o tråkigt att träffa mig som inte kan.
"det är ju samma som att det är otur o tråkigt att träffa mig som inte kan."
men om du nu är så tråkigt sämre än alla andra kvinnor, hur jävla dum behöver 50+ vara för att tänka det här vill verkligen jag satsa på?
Både extremt dum och elak och manipulativ är röda flagg för att du haft den tråkiga oturen att träffa honom.