Inlägg från: Anonym (t) |Visa alla inlägg
  • Anonym (t)

Vuxen man som inte fattar hur kvinnor funkar

Ehm. Låter lite som snubben i penetrationstråden som inte vet eller är intresserad av hur kvinnor faktiskt fungerar. Men... varför skulle bara orgasmen vara skön? Varför skulle inte några tycka penetration är skönt?

Men efter några ligg kan man alltid välja bort de som visar sig vara själviska idioter så problemet blir kortvarit.

• Anonym (t)
    Anonym (Vera) skrev 2024-08-24 21:38:54 följande:
    Nä jag har inte skrivit om detta innan. Men han vill ju att jag ska komma av penetration o att han haft tur som träffat såna som kan de innan. Det tar jag som kritik o blir lite ledsen 
    Nej, läs tråden.

Ja män som inte bryr sig kan man bli ledsen av. Sen slutar man ligga med dom och ligger med vettiga män som gör en glad.
  • Anonym (t)
    Anonym (Huldra) skrev 2024-08-24 21:38:09 följande:
    Beror säkert på de kvinnor han haft tidigare. De har helt enkel fejat eller ljugit om att de fått orgasm. 

Det verkar vara väldigt vanligt. Min man som är äldre än mig blev väldigt förvånad över att jag inte kom inom 3 minuter som de andra.  Men vi hade en mycket trevlig tid där vi lärde känna varandras kroppar.  Men jag tror att han kände sig lurad av kvinnorna som fejkat
    Jag förstår tyvärr inte vad i mitt inlägg som du svarade på så du kanske menade att svara TS?
  • Anonym (t)
    Anonym (Vera) skrev 2024-08-24 22:38:38 följande:
    Nej jag har bara gjort de en gång. Han var väldigt förvånad att jag inte kunde komma av penetration. Att han sen ska tjata om hur ovanlig jag är o hur alla andra gjort gör mig fruktansvärt avtänd!!!!
    Så i vilket sammanhang gör nollet detta?
  • Anonym (t)
    Anonym (Vera) skrev 2024-08-24 23:59:33 följande:
    Han säger det under sex och efter 
    Jamen vad fan är problemet när ni inte ska ligga igen?
    Trist men vissa vill man inte ligga med igen.
  • Anonym (t)

Ah, ja det var som jag antog från början....Minus

Svar på tråden Vuxen man som inte fattar hur kvinnor funkar