• Alexandra05

För oss långa tjejer

Jag är 1,60 lång och älskar verkligen att gå i högklackat. När jag var yngre så vågade jag inte då jag kände mig som en jätte och skämdes verkligen över hur lång jag var. Men nu är jag stolt över att vara lång och sköms inte heller att ta på mig ett par högklackat som är ca 10 cm höga klackar.

Så ni andra långa tjejer vågar jag så vågar ni. Vi ska inte skämmas över att vi är långa och det är snyggt även för oss att bära högklackat. 

Eller hur känner ni att vara lång och bära högklackat?

• Svar på tråden För oss långa tjejer
  • Alexandra05
    Anonym (L) skrev 2024-08-27 12:32:41 följande:

Sluta mata trollet nu hörrni. Ingen är så dum att den tror att den är lång när den är 1.60. Det är någon som är uttråkad bara.

Jag är inget troll och inte dum heller. Jag tror inte utan vet att jag är lång 
  • Agda90
    Alexandra05 skrev 2024-08-27 12:32:47 följande:
    Så du påstår att jag är en kaxig kortis som behövs sättas på plats? Lilla lilla gumman, du har så fel och du Är nog bara Avis på mig och min längd 
    Varför skulle jag vara avis på dig? Du har absolut INGET att vara avis på. 
    Väx upp istället pluttan
  • Alexandra05
    Agda90 skrev 2024-08-27 13:01:19 följande:
    Varför skulle jag vara avis på dig? Du har absolut INGET att vara avis på. 
    Väx upp istället pluttan

Jasså, hur vet du att jag inte har något att vara avis på? 

väx upp själv och kalla mig inte pluttan

• Anonym (J)
    Alexandra05 skrev 2024-08-27 12:21:28 följande:
    Jag är inte kaxig
    Jag tycker du är det 
  • Anonym (J)
    Alexandra05 skrev 2024-08-27 12:30:35 följande:
    Nej, det är jag inte. Det är inte du som bestämmer det.
    Nepp. Men jag tycker du är kort, låt mig tycka det
  • Anonym (J)

Varför är det så jobbigt att någon tycker annorlunda? Du är inte mindre värd hur kort / lång du än är. 

Det känns däremot dom att du ser ned på korta människor, ser dem som kaxiga också. Att du därför absolut inte vill förknippas som kort. 

• Alexandra05
    Anonym (J) skrev 2024-08-27 13:13:24 följande:
    Jag tycker du är det 
    Men lillan, då är du känslig 
  • Alexandra05
    Anonym (J) skrev 2024-08-27 13:14:23 följande:
    Nepp. Men jag tycker du är kort, låt mig tycka det
    Jasså, vad är kort för dig? Tror mer att du säger så för att kaxa.
  • OlleSQ

Vilket trollinlägg. Skrattande

Allt under 175 på en kvinna är inte långt. 160 är fan under medel. Inte ens med klack är du lång.

• Alexandra05
    Anonym (J) skrev 2024-08-27 13:15:23 följande:

Varför är det så jobbigt att någon tycker annorlunda? Du är inte mindre värd hur kort / lång du än är. 

Det känns däremot dom att du ser ned på korta människor, ser dem som kaxiga också. Att du därför absolut inte vill förknippas som kort. 

Som sagt jag vill inte anses vara kort och det har inte med värdighet att göra.

Jag ser inte ner på korta. Jag är inte den enda som tycker att korta tjejer är mer kaxiga mot tjejer som är långa.  Sjäkvklart gäller det inte alla korta tjejer men de flesta. 

Men de korta tjejer som är kaxiga mot oss koncisare ska man sätta på plats

Svar på tråden För oss långa tjejer