Inlägg från: Agda90 |Visa alla inlägg
  • Agda90

För oss långa tjejer

Alexandra05 skrev 2024-08-22 21:39:18 följande:
    För oss långa tjejer

Jag är 1,60 lång och älskar verkligen att gå i högklackat. När jag var yngre så vågade jag inte då jag kände mig som en jätte och skämdes verkligen över hur lång jag var. Men nu är jag stolt över att vara lång och sköms inte heller att ta på mig ett par högklackat som är ca 10 cm höga klackar.

Så ni andra långa tjejer vågar jag så vågar ni. Vi ska inte skämmas över att vi är långa och det är snyggt även för oss att bära högklackat. 

Eller hur känner ni att vara lång och bära högklackat?

När jag tar på mig mina favorit klackar är jag 1,88 lång och jag har inga som helst problem med det. 
    Jag tycker inte att 1,60 är särskilt långt.
  • Agda90
    Alexandra05 skrev 2024-08-27 10:21:26 följande:
    Du jag är ingen kortis, jag är fakitiskt lång
    Jag skrev vad jag tycker. Vad du tycker är upp till dig. 
  • Agda90
    Alexandra05 skrev 2024-08-27 11:12:24 följande:
    Jaha, då är du en kortis själv.
    Du är rolig du. Är det så känsligt när någon anser att du inte är så lång som du tror så har du annat att arbeta med än hur många cm klack som gör dig lite längre
  • Agda90
    Alexandra05 skrev 2024-08-27 11:38:23 följande:
    snacka inte goja. Detta är ingen trolltråd. Jag är seriös och denna tråd gäller bara för oss långa tjejer. Jag trycker inte ner kortisar men dom ska också veta som plats
    Veta sin plats? Det här måste vara ett skämt. 
  • Agda90
    Alexandra05 skrev 2024-08-27 11:45:48 följande:
     Nej, korta tjejer är ofta kaxiga mot oss långa tjejer. Där av så behöver man sätta korta tjejer på plats
    Med din attityd så bevisar du ju själv vilken "kategori" du hör hemma i och det är ju inte bland "långa tjejer". 
  • Agda90
    Alexandra05 skrev 2024-08-27 12:32:47 följande:
    Så du påstår att jag är en kaxig kortis som behövs sättas på plats? Lilla lilla gumman, du har så fel och du Är nog bara Avis på mig och min längd 
    Varför skulle jag vara avis på dig? Du har absolut INGET att vara avis på. 
    Väx upp istället pluttan
Svar på tråden För oss långa tjejer