• Alexandra05

För oss långa tjejer

Jag är 1,60 lång och älskar verkligen att gå i högklackat. När jag var yngre så vågade jag inte då jag kände mig som en jätte och skämdes verkligen över hur lång jag var. Men nu är jag stolt över att vara lång och sköms inte heller att ta på mig ett par högklackat som är ca 10 cm höga klackar.

Så ni andra långa tjejer vågar jag så vågar ni. Vi ska inte skämmas över att vi är långa och det är snyggt även för oss att bära högklackat. 

Eller hur känner ni att vara lång och bära högklackat?

• Svar på tråden För oss långa tjejer
  • Anonym (J)
    Alexandra05 skrev 2024-08-27 12:19:05 följande:
    Fast det är lögn, tyvärr kommer jag inte ta bild på min fitta för att bevisa att jag är en tjej/kvinna.
    Jag hade inte velat se den bilden ändå.
  • Alexandra05
    Anonym (J) skrev 2024-08-27 12:09:09 följande:
    Alexandra05 skrev 2024-08-27 11:14:04 följande:
    Så du påstår att jag är en kortis? Är du dum eller?

Du platsar ju in på kaxig tjej iallafall
    Jag är inte kaxig
  • Anonym (Medellång)

Har inte läst hela tråden men märkligt att bli sur för något som man påstår och som inte stämmer. TS kan känna sig lång, det är en sak. men att säga att man är lång som 160 cm är inte sant. Därför är det onödigt om TS går runt och känner sig för lång för klackskor

Anonym (J) skrev 2024-08-27 12:12:51 följande:
    Ts blir sur om man säger att 160 inte är långt
  • Alexandra05
    Anonym (Medellång) skrev 2024-08-27 12:11:38 följande:
    Då umgås du nog med korta människor om de tycker 160 cm är långt. Du behöver verkligen inte känna dig som en jätte. Du är kortare än genomsnittet. Jag själv är 165 cm och har aldrig känt mig lång, snarare att jag känt mig kort. Trots att jag är nära medellängd. Men sluta tänka att du är lång för det är du inte. Dessutom var stolt över hur du ser ut bara onödigt och gå runt och vara missnöjd med saker man inte kan påverka. 
    Eh, mina vänner är 1,69?och uppåt. Den längsta tjejkompisen är 1,86 och längsta killkomposen är drygt 2
    meter.

Jag är lång?.
  • Alexandra05
    Anonym (J) skrev 2024-08-27 12:12:51 följande:
    Ts blir sur om man säger att 160 inte är långt
    Vem har sagt att jag Blur sur?
  • Alexandra05
    Anonym (J) skrev 2024-08-27 12:18:43 följande:
    Som sagt, jag är 176 så du är kort i jämförelse. 
    Nej, det är jag inte. Det är inte du som bestämmer det.
  • Anonym (L)

Sluta mata trollet nu hörrni. Ingen är så dum att den tror att den är lång när den är 1.60. Det är någon som är uttråkad bara.

• Alexandra05
    Agda90 skrev 2024-08-27 12:18:56 följande:
    Med din attityd så bevisar du ju själv vilken "kategori" du hör hemma i och det är ju inte bland "långa tjejer". 
    Så du påstår att jag är en kaxig kortis som behövs sättas på plats? Lilla lilla gumman, du har så fel och du Är nog bara Avis på mig och min längd 
  • Alexandra05
    Anonym (J) skrev 2024-08-27 12:19:32 följande:

Vad gör du om dagarna egentligen? Har du ingen skola att gå till?

Hurså? Vad gör du själv?
  • Alexandra05
    Anonym (J) skrev 2024-08-27 12:19:55 följande:
    Jag hade inte velat se den bilden ändå.
    Jasså, varför inte de?
Svar på tråden För oss långa tjejer