Inlägg från: Anonym (Luukfordamax) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Luukfordamax)

Hur snygg är den här mannen från 1-10?

Anonym (Etta) skrev 2024-08-26 19:43:31 följande:
    Att visa bilder på andra män och be tjejer att sätta poäng, är ett sjukt beteende. Så nej, det var inte för minsta lilla. Hade blivit block direkt för mig.
    Bad aldrig henne att sätta poäng. 

Frågade bara om han var snygg eller inte.

Tycker inte du att Damian är snygg eller?
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2024-08-26 19:52:04 följande:
    Om tjejen gillar dig kan hon överse med ganska stora brister (ibland för stora).

Om hon inte gillar dig spelar det ingen roll hur brunt hår eller gröna ögon du har.

I slutändan handlar det om helheten, samt vad hon får för intryck av dig. Vilket är precis som det ska vara. Man bör inte bara gå efter utseende eller vad någon skriver i en dejtingprofil.

Sen kanske den nya dejtingkulturen har gjort att tjejer går efter fel egenskaper och / eller inte ger bra killar chansen. Men vad gör dig till en bra kille? Till ett större kap än någon av alla andra intresserade? Den frågan kan du ju också ställa dig.
    Större kap?

Bättre utseende that's it, men inget duger för dagens tjejer.

Även de som ser väldigt fula ut har svinhöga krav på hur en kille ska se utm
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-26 22:53:51 följande:
    Och när skall du hantera att tjejer har olika smak.
    Aldrig?

Vad är det som göre att du vägrar att acceptera att det som är "assnyggt" för en tjej, så kan samma person vara "mediokert" för en annan tjej?
    Han är objektivt ful hahah
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-26 23:08:13 följande:
    Du ditt snack du har kommit med i denna tråden och dina påhopp du gör mot kvinnorna som inte håller med dig i dina verklighetsfrånvända teorier, det är resonemang man ser från incels.

Så antingen är din tråd en klassisk "t**ll tråd och/eller en klassisk incels tråd.

Nå vilket är det?
    Hur är det en inceltråd?
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (zxcv) skrev 2024-08-27 20:59:34 följande:
    Moggar? Är det ytterligare incel-slang? 

Att du upplever det som svårt att fixa tjejer kan ha att göra med att du kastar incel-ord omkring dig. Sluta med det så går det nog bättre. 

Sen den här fixeringen vid andra mäns utseenden? Visa bilder på andra män för tjejer och diskutera männens utseenden? 
    De kanske tycker att du verkar mer intresserad av manliga utseenden än kvinnliga?
    Nej, men jag vill ju veta vad som krävs för att man ska kunna attrahera en tjej. Tydligen är det omöjligt för dagens damer.
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-27 01:27:38 följande:
    Jag har redan förklarat detta. Inte mina problem att du inte läser.

Men jag kan väl upprepa det för dig..

Citerar förklaringen som TS valde att bortse i från innan han ställde frågan:

"Du ditt snack du har kommit med i denna tråden och dina påhopp du gör mot kvinnorna som inte håller med dig i dina verklighetsfrånvända teorier, det är resonemang man ser från incels. "

(slut citat)
    Snarare typsikt att bli kallad för incel här, så fort man skriver något som inte stämmer överens med det ni tycker.

Hade det varit tvärtom så hade det kallats för girlpower och feminism, men nej nej. Som vanligt är all typ av kritik mot kvinnor toxisk maskulinitet och incelsnack.
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-27 06:17:57 följande:
    Ja OCH?

Ingen skillnad mot killar som skall ständigt leta efter fel hos tjejer när det kommer till sexlivet..
    Eller som många (inte alla men många) killar vill ju att "den kvinnan" de träffar skall ju helst vara oskuld men ändå kunna prestera som en porrstjärna i sängen.

Så vad ville du?

Bara gnälla och klaga på på tjejer i största allmänhet?

För det är det enda din tråd har gått ut på, gnälla och klanka på tjejer och anklaga dem för att vara oärliga när de svara bara för att de inte tycker DINA exempel, är attraktiva killar.

Som sagt, du låter som en genomsnittlig incel i dina svar och kommentarer.
    Nämn exempel på snygga killar då? 

Var det du som nämnde stackarn Galante  eller var det någon annan?
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-28 12:28:35 följande:
    Vad då inte stämmer överens med vad vi tycker.

Det är ju du som, lade upp ett bild på ett ansikte och frågade om betyg på ansiktet. Flera kvinnor  gav det ansiktet ett lågt betyg, d.vs en 1:a..

Du blev då sur av någon anledning och sjunk så lågt i ditt argument och anklagade kvinnorna för att vara oärliga...

Så du skall bara enbart stänga igen din foderlucka då du har jhu anklagar ju kvinnor för att ljuga och det gjorde du LÅNGT innan du det påtalades för dig att "du låter som en incels".

Så du har fan inget att gnälla över. Du får det du förtjänar.

Dessutom så är det ingen som har anklagat dig för att vara en incels. Det står att "du låter som en".  För den som är minimum normalbegåvad vet att det är signifikant skillnad mellan att säga "du låter som en" och "du är ju en".
    Hahahhaah

Du tror att du är intelligent.

Andra förutom den personen har redan kallat mig för incel tidigare i tråden och dessutom är jag ganska säker på att du själv kallade detta för en inceltråd.

Pajas
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-28 12:43:47 följande:
    Tja det är enkelt.

*) Sluta att anklaga tjejer/kvinnor för att vara oärliga när de inte ger dig det svaret DU hade förväntat dig.

*)  Inse att tjejer/kvinnor inte bara bli attraherade av ett utseende i sig egentligen.

*) Inse och fatta att du som man har inge rätt att säga åt enskilda kvinnor vad de skall tycka att ansikte måste vara snyggt ansikte bara för att det råka vara symmetriskt.

*) Påstå aldrig att kvinnor som är normalviktiga är feta. Det är bara patetiskt och lågt och stämmer knappast med verkligheten.

*) Lär dig att fatta att du inte har rätt per se, bara för att du vill ha rätt.
    Hahhaahaha när jag har jag någonsin skrivit att normalviktiga kvinnor är feta???

Är Lizzo normalviktig enligt dig?
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (BMI =bullshit measuring index) skrev 2024-08-28 11:30:53 följande:
    Tom Ellis! 
    Inte mördaren Ramirez, som typ påminner mig litegrann om åmselemördaren. Juha Valjakala ( eller hur han stavades) hade massor av beundrande tjejer så fort hans bild visades i tidningen, dvs innan han ens åkte fast.
    Ramirez ser för plastig och omänsklig ut, och sen har vi det lilla faktumet att personligheten är vidrig.

Det finns tjejer som vill ha bad guys för att de tror att deras kärlek ska vända killen till snäll och godhjärtad. Det är nog tjejens omhändertagande roll som ställer till det. Oftast är det yngre tjej /kvinnor som är besatta av romantiska idéer, sånt brukar försvinna med ålder och mognad. När de når det, söker de flesta en trygg och trevlig man för att bilda familj med,
    Hur kan jag se ut som en blandning av båda, men ändå inte ha en flickvän? Wtf?
Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?