Inlägg från: Anonym (Luukfordamax) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Luukfordamax)

Hur snygg är den här mannen från 1-10?

Anonym (Etta) skrev 2024-08-22 16:14:59 följande:
    Tror du att kvinnor i allmänhet faller för massmördare? För du drar nämligen galna slutsatser baserat på en liten promille av världens kvinnor. Inte direkt smart.

För övrigt postar du alltid bilder på män med liknande drag och de ser alla iskalla och onda ut. Ser du själv ut så, så kan jag bara beklaga. Öva på ett le mer kanske?

Tror jag fattat vad du vill med dina inlägg nu. Och bilden får en etta av mig.
    Vad har jag dragit för slutsatser?

Vad har du fattat med inlägget?
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (1/10) skrev 2024-08-22 19:36:59 följande:

Alldeles för androgyn. Bra egenskaper om man ägnar sig åt drag men inte attraktivt i övrigt.

Androgyn?

Har kvinnor sånna käklinjer, ansiktsformer och kindben generellt eller vad menar du?
  • Anonym (Luukfordamax)
    AndreaBD skrev 2024-08-22 16:37:20 följande:

Varför ska man tycka att en seriemördare är snygg.? Han är INTE snygg för mig, för att han är en seriemördare. 

Men om han inte hade varit en seriemördare då?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-23 01:12:11 följande:
    Du kan gott lära dig att "tryck på visa endast"  som finns på den knappen med tre prickar" så kan du kolla vad folk skrivit tidigare om du inte orkar eller inte vill håla isär på vem som skriver vad i minnet. För jag tänker då inte acceptera att stå till svars för vad andra skriver i denna tråden.
    Dessutom så är det knappast 20 (olika) användarnamn som skriver till dig heller.
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 23:22:22 följande:
    Nä precis. Då är det nog du som borde stänga din mun innan flugorna flyger in. Du snackar bara skit.
    Om du skall anklaga mig för att snacka skit. Så SKA du förklara vad skitsnacket är någonstans.
    Fatta detta att du SKA förklara vad du anser vad skitsnacket är.

Annars så stänger du igen din käft själv  så att du inte får din käft full av de flugorna du påstår att jag skulle få annars.Du även kristna människor kan vara psykon.
    Så vad var din poäng? Om du nu hade någon poäng.
    Anonym (Luukfordamax) skrev 2024-08-22 23:22:22 följande:
    När har någon man någonsin gjort något liknande d.v.s. dyrkat en seriemördare bara för att han/hon är attraktiv?

Helt trögfattad?

Det finns kvinnor som är psykon som dyrkar dessa seriemördare och andra kriminella..

Dessa kvinnor ÄR inte en majoritet av kvinnorna, och det är inget du kan använda mot kvinnor i majoritet/generellt och påstå att "det är sådant kvinnor attraheras av".

Här är annars en jämförelse med dina skriverier...

Eller anser du det är rätt av feministerna att säga att "alla män är våldtäktsmän" , baserat på de extremt få männen som faktiskt våldtar?
    Du har inte fattat min poäng.

Poängen är att bara en kille är attraktiv, så kvittar det ifall han är en seriemördare, våldtäktsman och mycket annat i många kvinnors ögon.

Han är ett bra exempel.
  • Anonym (Luukfordamax)
    Emala skrev 2024-08-23 03:01:22 följande:

1.   

Vad är det han saknar?
  • Anonym (Luukfordamax)
    Lynx123 skrev 2024-08-23 07:37:39 följande:

1-2

Vrf?
  • Anonym (Luukfordamax)
    Aliona skrev 2024-08-23 15:52:40 följande:
    Men du set väl här att att du inte har medhåll alls? Varenda en har ju svarat att han är oattraktiv, men ändå fortsätter du hävda motsatsen. 
    Är han verkligen det eller är det bara något ni säger för att gaslighta mig och alla andra till att tro att tjejer/kvinnor är rationella varelser som tar logiska beslut?
  • Anonym (Luukfordamax)
    ElaineBenes skrev 2024-08-23 13:14:53 följande:

Jag tycker han ser bra ut. Men inte ett utseende jag skulle dras till eller attraheras av

Bra att du är ärlig
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-23 13:09:58 följande:
    Jasså? Nej jag har inte missat din poäng även om du vill inbilla dig själv att det är så. Men det speglar inte verkligheten.
    Men du verkar ju inte fatta att vi kvinnor som deltar i denna tråden anser att han är OATTRAKTIV.

Och de/jag ansåg att han skulle vara lika oattraktiv oavsett vad han gjorde (lagliga saker, eller kriminella saker). 

Så när skall du få in i skallen att ingen kvinna i denna tråden anser att han är attraktiv?
    Det var ju det du frågade i din TS.

P.S
    Det spelar ingen roll hur mycket du försöker upprepa det falska påståendet om att jag skulle ha missat poängen., Det kommer aldrig att bli en sanning ändå.
    Vem är snygg då enligt dig?
Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?