• Anonym (Blir knäpp på det här)

Exorcism av ett besatt föremål?

Det här är medialt/andligt. Hur utför man en exorcism av ett föremål? Räknas ett uppstoppat djurhuvud som ett föremål eller en person när det gäller sånt här? Har testat dopvatten från kyrkan och funderat på att skjuta den med en pilbåge när jag hade druckit mycket vin. men det kanske skall vara silverpil? Spetsarna på pilarna är av stål tror jag. Dessutom har min man låst in pilbågen och jag får inte skjuta med den inomhus bara på tavla utomhus när han är med. 

• Svar på tråden Exorcism av ett besatt föremål?
  • Anonym (Rosario)

Häng ett radband runt den, bränn salvia i vinkällaren och sen ringer du 112 och förklarar ditt problem. 

Anonym (!) skrev 2024-08-16 19:57:48 följande:
    Oj!
    Jag vet att det är nåt bönegrej...äh får fråga min man bara.
  • Anonym (Uu)
    Lynx123 skrev 2024-08-16 18:55:39 följande:

Dags besöka psykolog...om det inte är en fredagstråd såklart.

Psykologer sysslar bara med personlig utveckling nuförtiden. Snarare psykiatriker då som kan skriva ut medicin. 
  • Anonym (Skov)

Det här har jag läst tidigare. Är det något som kommer och går?

Anonym (Skov) skrev 2024-08-16 20:52:17 följande:

Det här har jag läst tidigare. Är det något som kommer och går?

Ja, han håller sig väldigt chill i perioder, kan vara flera månader, han ser bara död ut, följer inte med blicken, ingen högfärdig dömande min. Åtminstone inte som jag ser, så det är inte alltid som jag är i vinkällaren med värja, mobil och så. Undviker även vinkällaren i perioder och då vet jag ju givetvis inte vad han sysslar med under tiden. 

Det är en trätrappa ner och man ser honom uppsatt mellan de de mittersta hyllorna. Dels är det lite spooky men vill inte ha han i något hörn eller så ifall han smyger på. Dessutom blir min man orolig om jag bråkar med älgen kanske skadar mig igen som med värjan. Han tror inte på den annat än som ett uppstoppat huvud. 

Hade vart något om jag hittade nycklarna till vapenskåpet och bara gå loss på den med studsaren eller hagelgeväret men då hade min man blivit SKITSUR.

Nu har ju jag provocerat den med tex genom att berätta att jag nyss ätit älg sprutat ketchup på honom, klätt han i hatt o halsduk osv. Så det är ju delvis lite mitt fel med med vår beef. 
  • Anonym
    Anonym (Blir knäpp på det här) skrev 2024-08-16 20:10:23 följande:
    Jag vet att det är nåt bönegrej...äh får fråga min man bara.
    Det är nog bäst. Du verkar ju inte bara helt psykotisk utan dessutom väldigt obildad och lite beroende av att det är han som är myndig.
    Fråga honom om du får säga till mig på skarpen nu.
  • Anonym (Skov)
    Anonym (Blir knäpp på det här) skrev 2024-08-16 21:29:24 följande:
    Ja, han håller sig väldigt chill i perioder, kan vara flera månader, han ser bara död ut, följer inte med blicken, ingen högfärdig dömande min. Åtminstone inte som jag ser, så det är inte alltid som jag är i vinkällaren med värja, mobil och så. Undviker även vinkällaren i perioder och då vet jag ju givetvis inte vad han sysslar med under tiden. 

Det är en trätrappa ner och man ser honom uppsatt mellan de de mittersta hyllorna. Dels är det lite spooky men vill inte ha han i något hörn eller så ifall han smyger på. Dessutom blir min man orolig om jag bråkar med älgen kanske skadar mig igen som med värjan. Han tror inte på den annat än som ett uppstoppat huvud. 

Hade vart något om jag hittade nycklarna till vapenskåpet och bara gå loss på den med studsaren eller hagelgeväret men då hade min man blivit SKITSUR.

Nu har ju jag provocerat den med tex genom att berätta att jag nyss ätit älg sprutat ketchup på honom, klätt han i hatt o halsduk osv. Så det är ju delvis lite mitt fel med med vår beef. 
    Jaa, det verkar ha pågått i flera år.

www.familjeliv.se/forum/thread/82025660-kan-spoken-bosatta-sig-i-foremal
  • Anonym (Mystika)

De här sakerna kan vara det roligaste jag läst på länge. Låter som du lever ett spännande liv ts. Jag skulle nog också tycka att det känns obehagligt med ett dött uppstoppat djur som stirrade på mig.

Anonym skrev 2024-08-16 21:37:02 följande:
    Det är nog bäst. Du verkar ju inte bara helt psykotisk utan dessutom väldigt obildad och lite beroende av att det är han som är myndig.
    Fråga honom om du får säga till mig på skarpen nu.
    Han blir bara så där dominant/bossig när det gäller saker kring älgen, vapenskåpet, värjor, motorsåg, rustningen, köksknivar osv. Man skär sig typ 3 ggr i fingret och sedan får man inte hacka gurka utan att han blir nervös. Jag är lite klumpig bara. Vi köper färdigskivat bröd som jag var nån retard. Jag övningskör med honom och även där är han så jäkla nervös av sig.

Men övriga grejer är han inte alls dominant med. 
  • Anonym
    Anonym (Blir knäpp på det här) skrev 2024-08-16 21:29:24 följande:

Du är medveten om att älghuvudet ifråga inte ens är utrustat med sina egna origial-ögon av biologisk vävnad, va?
Svar på tråden Exorcism av ett besatt föremål?