Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Exorcism av ett besatt föremål?

Anonym (Blir knäpp på det här) skrev 2024-08-16 20:10:23 följande:
    Jag vet att det är nåt bönegrej...äh får fråga min man bara.
    Det är nog bäst. Du verkar ju inte bara helt psykotisk utan dessutom väldigt obildad och lite beroende av att det är han som är myndig.
    Fråga honom om du får säga till mig på skarpen nu.
  • Anonym
    Anonym (Blir knäpp på det här) skrev 2024-08-16 21:29:24 följande:
    Ja, han håller sig väldigt chill i perioder, kan vara flera månader, han ser bara död ut, följer inte med blicken, ingen högfärdig dömande min. Åtminstone inte som jag ser, så det är inte alltid som jag är i vinkällaren med värja, mobil och så. Undviker även vinkällaren i perioder och då vet jag ju givetvis inte vad han sysslar med under tiden. 

Det är en trätrappa ner och man ser honom uppsatt mellan de de mittersta hyllorna. Dels är det lite spooky men vill inte ha han i något hörn eller så ifall han smyger på. Dessutom blir min man orolig om jag bråkar med älgen kanske skadar mig igen som med värjan. Han tror inte på den annat än som ett uppstoppat huvud. 

Hade vart något om jag hittade nycklarna till vapenskåpet och bara gå loss på den med studsaren eller hagelgeväret men då hade min man blivit SKITSUR.

Nu har ju jag provocerat den med tex genom att berätta att jag nyss ätit älg sprutat ketchup på honom, klätt han i hatt o halsduk osv. Så det är ju delvis lite mitt fel med med vår beef. 
    Du är medveten om att älghuvudet ifråga inte ens är utrustat med sina egna origial-ögon av biologisk vävnad, va?
  • Anonym
    Anonym (Blir knäpp på det här) skrev 2024-08-16 23:48:12 följande:
    Nej det är glas eller porslin. Men den ser med dem ändå.
    Du har transplanterat in synnerver?
    Anonym (Blir knäpp på det här) skrev 2024-08-16 23:35:53 följande:
    Han blir bara så där dominant/bossig när det gäller saker kring älgen, vapenskåpet, värjor, motorsåg, rustningen, köksknivar osv. Man skär sig typ 3 ggr i fingret och sedan får man inte hacka gurka utan att han blir nervös. Jag är lite klumpig bara. Vi köper färdigskivat bröd som jag var nån retard. Jag övningskör med honom och även där är han så jäkla nervös av sig.

Men övriga grejer är han inte alls dominant med. 

Nu var det ju inte riktigt maken eller hans dominans jag nämnde utan din psykos och bristande bildning.
    Kan, som en liten bildningsbonus, nästan också sätta en slant på att det som du kallar för "värjor" inte är värjor.
  • Anonym
    Anonym (Blir knäpp på det här) skrev 2024-08-17 00:28:46 följande:
    Kavallerisabel då, det är flera olika ganska smala svärd? Inget är japanskt det skulle jag känna igen utan svenska. Från 1500 nån modell från 1800 vet inte vilket som är vilket. Det är dessutom moderna kopior jag använt skulle inte svinga runt hans farfarsfars..fars? Hillebarden är också en modern kopia. Ha jag gillar det ordet Hillebard vilket jäkla brutalt coolt vapen! Men den gillar inte min man när jag plockar upp. Fast den går inte in i vapenskåpet så good luck hålla mig från den.
    Det blir värre och värre med bildningen är tycker jag? Nu kanske jag iofs är lite part i målet eftersom jag råkar vara blankvapensamlare men ketchup, psykoser och ave maria kan vi väl ändå hålla koll på användningsområdena för?
  • Anonym
    Anonym (Blir knäpp på det här) skrev 2024-08-17 00:28:46 följande:
    Kavallerisabel då, det är flera olika ganska smala svärd? Inget är japanskt det skulle jag känna igen utan svenska. Från 1500 nån modell från 1800 vet inte vilket som är vilket. Det är dessutom moderna kopior jag använt skulle inte svinga runt hans farfarsfars..fars? Hillebarden är också en modern kopia. Ha jag gillar det ordet Hillebard vilket jäkla brutalt coolt vapen! Men den gillar inte min man när jag plockar upp. Fast den går inte in i vapenskåpet så good luck hålla mig från den.
    Varför har han förresten kopior och varför ska han pela in dem i ett vapenskåp?
    Antingen är ni alltså fattiga eller så saknar han riktig kunskap.
Svar på tråden Exorcism av ett besatt föremål?