Hur dåliga är tjejer på att suga - egentligen?
Är de ofta ni ligger där å önskar annat eller undrar va tusan som försiggår?😅
Är de ofta ni ligger där å önskar annat eller undrar va tusan som försiggår?😅
Jag är bra på att suga har jag fått höra. Jag hade gärna bevisat det.
Vissa är bra på att suga medan andra suger på att suga.
Någon som trott något annat? Det är väl samma som att vissa män är bra i sängen medan andra är usla.
De e väl ingen rymdforkning att få den att komma!
Min fru har inte varit så bra på att suga. Jag har mer och mer börjat berömma henne när det är som skönast. Och se! Hon blir bättre och bättre.
Jag skulle önska att hon kunde lära mig mer om att slicka också, men hon vill inte säga ett enda ord i sängen. När jag frågar efteråt så säger hon att det är skönt när jag slickar henne. Men hon avbryter oftast och vill avsluta med sin satisfyer. Funderar på att våga vägra satisfyer...
Min fru har inte varit så bra på att suga. Jag har mer och mer börjat berömma henne när det är som skönast. Och se! Hon blir bättre och bättre.
Jag skulle önska att hon kunde lära mig mer om att slicka också, men hon vill inte säga ett enda ord i sängen. När jag frågar efteråt så säger hon att det är skönt när jag slickar henne. Men hon avbryter oftast och vill avsluta med sin satisfyer. Funderar på att våga vägra satisfyer...
De e väl ingen rymdforkning att få den att komma!
Jag kanske har haft tur, men alla tjejer som har sugitav mig har gjort det väldigt bra.
Det märks också att dom har gillat att suga??
Har väll haft otur... skulle säga att 75% inte kan suga kuk bra.
Jag har aldrig upplevt att det varit bra . Aldrig den där känslan att dom verkligen vill göra det skönt . Så aldrig i mitt 51 åriga liv upplevt en orgasm av oralsex. Så slutade för länge sedan att be om oralsex. Ger istället massor av njutning och orgasmer .
Sluta hänga ut tjejerna, heja på dom istället och hjälpa till, utbilda dom och ge råd om inte ni är nöjda. Män har också ett ansvar om tjejen inte fattar, hur ska hon veta? Njuter hon går det normalt bra.