• Hejjsvejs

Hur dåliga är tjejer på att suga - egentligen?

Är de ofta ni ligger där å önskar annat eller undrar va tusan som försiggår?😅

• Svar på tråden Hur dåliga är tjejer på att suga - egentligen?
  • Anonym (Anni)
    Anonym (Examenia) skrev 2024-08-15 23:26:51 följande:
    Vi tar till oss av informationen.
    Skulle inte en kille bli förvånad över det?

Jag ljuger givetvis varje gång jag dejtar Att jag bara haft sex med några få. 
  • Anonym (Urban)
    Anonym (Anni) skrev 2024-08-15 23:23:28 följande:

Jag har faktiskt aldrig gjort det, och då har jag haft sex med 52 stycken. 

Oj, där ser man. Varför inte?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Anni)
    Anonym (Urban) skrev 2024-08-16 01:24:51 följande:
    Oj, där ser man. Varför inte?
    För jag har mest haft ons, så det har inte blivit så. så jag antar jag skulle vara dålig. Det är något jag vill testa nästa gång. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Bi)

Har vart med män o kvinnor. Män suger betydligt bättre äldre kvinnor tätt intill sämst är yngre förmågor som vet knappt vad dom håller på med. 

• SannnaB

Jag är bra på att suga har jag fått höra. Jag hade gärna bevisat det. 

• Anonym (Höhö)
    Anonym (Examenia) skrev 2024-08-12 01:41:53 följande:

Är det här någon sorts trick-fråga? Dubbelnegation? Om man är dålig på att suga så är man ju egentligen bra?

Typ "hur dåliga är ni på att vara dåliga"?

Här har vi humor. Det hade dock varit bättre utan den sista förklarande meningen.
  • Anonym (Sug mera)

Sluta hänga ut tjejerna, heja på dom istället och hjälpa till, utbilda dom och ge råd om inte ni är nöjda. Män har också ett ansvar om tjejen inte fattar, hur ska hon veta? Njuter hon går det normalt bra.  

• XDX
    Anonym (Sug mera) skrev 2024-10-05 12:26:54 följande:

Sluta hänga ut tjejerna, heja på dom istället och hjälpa till, utbilda dom och ge råd om inte ni är nöjda. Män har också ett ansvar om tjejen inte fattar, hur ska hon veta? Njuter hon går det normalt bra.  

Håller med! 

Beror ju också på kukstorleken. 

När jag funderade på varför nästan alla avsugningar jag fått var rätt kassa gick det upp för mig. Så jag mätte fram ett objekt med samma omkrets som mitt ollon och provade få in det i min mun. Det gick knappt förbi tänderna trots att jag gapade så mycket jag kunde!

Så skulle jag själv inte orka gapa mer än en minut. Klart att det blir en dålig avsugning med en massa tandskrap då. Detta fick mig att sluta sukta efter avsugningar, och det är faktiskt en lättnad även för mig och inte enbart för min partner. 

Finns bra tips och guider för "avsugning" av en för stor. Bara att söka runt lite, t ex på www.reddit.com/r/bigdickproblems/s/FcAKhRrOZT

Jag gillar inte alls när partnern lider, så jag avböjer gärna avsugningar med tandskrapande, ulkningar och käkkramp. Slick och läppnafs i kombo med handmassage är däremot gött! 😍👌
Svar på tråden Hur dåliga är tjejer på att suga - egentligen?