Hur dåliga är tjejer på att suga - egentligen?
Har vart med män o kvinnor. Män suger betydligt bättre äldre kvinnor tätt intill sämst är yngre förmågor som vet knappt vad dom håller på med.
Har vart med män o kvinnor. Män suger betydligt bättre äldre kvinnor tätt intill sämst är yngre förmågor som vet knappt vad dom håller på med.
Min fru har inte varit så bra på att suga. Jag har mer och mer börjat berömma henne när det är som skönast. Och se! Hon blir bättre och bättre.
Jag skulle önska att hon kunde lära mig mer om att slicka också, men hon vill inte säga ett enda ord i sängen. När jag frågar efteråt så säger hon att det är skönt när jag slickar henne. Men hon avbryter oftast och vill avsluta med sin satisfyer. Funderar på att våga vägra satisfyer...
Alla människor, oavsett kön, är "dåliga" på att utföra en fysisk handling om man inte har tränat på den och om man inte vet något om hur den ska utföras.
Alla behöver självfallet både övning och behöver få vetskap om hur handlingen utförs på bästa sätt för att kunna utföra handlingen med skicklighet.
En kvinna är i alla normala fall dålig på att suga om hon inte har fått kunskap om hur det bör utföras och om hon inte fått chansen att öva/träna sig.
Och detsamma gäller för en man som är dålig på att slicka.
Det är fullkomligt självklart att en kvinna kan omöjligt veta hur det känns i kuken, och hur det känns i sinnet, på en man när hon suger, om inte mannen ger henne information om detta.
Och detsamma gäller att en man inte kan veta hur det känns för en kvinna att bli slickad.
Den man som är missnöjda med hur en kvinna suger, han får skylla sig själv.
Och på förekommen anledning (klagomålet framförs mycket oftare...) är det uppenbarligen ännu viktigare påpeka att en kvinna som tycker att mannen är dålig på att slicka, får skylla sig själv.
Många kvinnor verkar ha svårt ta till sig att det är omöjligt för en man veta hur det känns att få sin fitta slickad och därmed är det omöjligt att veta hur man ska slicka. Om mannen inte får information om det och om mannen inte får öva sig och bli vägledd under övningen...
Självfallet gäller samma, oavsett kön.
Och självfallet finns tydliga individuella skillnader, oavsett kön. Alla män tycker inte att det är skönt att få kuken sugen på samma sätt.
Och mycket tydlig är det faktum att det ofta skiljer mycket mellan olika kvinnliga individer hur de tycker det är skönt att få fittan slickad.
Min erfarenhet, och uppenbarligen många män har liknande erfarenheter, är t ex att det är högst individuellt hos de flesta kvinnor hur just hon vill ha sin klitoris slickad, och en del vill inte alls ha den slickad.
Många kvinnor tycks vilja inbilla sig själva att alla män borde veta hur det känns att få sin fitta slickad, och borde veta hur just den kvinnan vill bli slickad, eller inte slickad...