• XDX

Hur dåliga är tjejer på att suga - egentligen?

Anonym (Sug mera) skrev 2024-10-05 12:26:54 följande:

Sluta hänga ut tjejerna, heja på dom istället och hjälpa till, utbilda dom och ge råd om inte ni är nöjda. Män har också ett ansvar om tjejen inte fattar, hur ska hon veta? Njuter hon går det normalt bra.  

Håller med! 

Beror ju också på kukstorleken. 

När jag funderade på varför nästan alla avsugningar jag fått var rätt kassa gick det upp för mig. Så jag mätte fram ett objekt med samma omkrets som mitt ollon och provade få in det i min mun. Det gick knappt förbi tänderna trots att jag gapade så mycket jag kunde!

Så skulle jag själv inte orka gapa mer än en minut. Klart att det blir en dålig avsugning med en massa tandskrap då. Detta fick mig att sluta sukta efter avsugningar, och det är faktiskt en lättnad även för mig och inte enbart för min partner. 

Finns bra tips och guider för "avsugning" av en för stor. Bara att söka runt lite, t ex på www.reddit.com/r/bigdickproblems/s/FcAKhRrOZT

Jag gillar inte alls när partnern lider, så jag avböjer gärna avsugningar med tandskrapande, ulkningar och käkkramp. Slick och läppnafs i kombo med handmassage är däremot gött! 😍👌
  • XDX
    SannnaB skrev 2024-10-05 12:05:00 följande:

Jag är bra på att suga har jag fått höra. Jag hade gärna bevisat det. 

I dare you 😅
Svar på tråden Hur dåliga är tjejer på att suga - egentligen?