En bra anledning till att skilja mig?
Hej
Ska kortfatta detta
Jag och min sambo har två små barn och vi bor på ett utsätta området. Jag har fast jobb och tjänar 27k efter skatt. Min sambo har en låg lön på 18k efter skatt men just nu har 6 månaders kontrakt och tjänar 30k efter skatt.
Min sambos mamma och hennes sambo samt deras barn bor på ett fint område, de bor på 4 rumslägenhet. Reser till Spanien varje år. Både min sambos mamma och hennes sambo arbetar.
Men min sambo swishar sin mamma varje månad, han påstår att hon inte har så mycket pengar.
När min mans syster hörd om hur mycket han hjälper sin mamma, frågar hon med om pengar. Han swishat då och då men tillslut kom hon med 17k fakturan och han sa då nej.
pengar till mamman är ett känsligt ämnen men har tagit upp detta om att han inte kan ge pengar till systern. Vi bråkade men han förstod tillslut.
Nyligen gav han 3000k till mamman som födelsedagen present.
Vi har delad ekonomi men sparar ihop för att köpa en lägenhet eller radhus. Vi har sparat typ 20k 😁
Tycker inte drömmen om att köpa ett radhus kommer att uppfylla med denna man som jag fortsätter vara med honom.