• Anonym (Nyfiken Kille 28 år)

Kvinnor: i vilken ålder är män som snyggast enligt dig?

Vet att de finns liknande trådar men tycker det är intressant.

Jag själv en 28 årig kille tycker kvinnor är vackrast mellan 30-50

vilken ålder tycker ni kvinnor mellan 25-50 År att män är som snyggast? Och varför?

skirv gärna eran egen ålder också i kommentarerna.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor: i vilken ålder är män som snyggast enligt dig?
  • Anonym (Nyfiken Kille 28 år)
    EmmaU79 skrev 2024-08-03 14:36:12 följande:
    Han är 15 år yngre och överraskade mig med att han kommer hem idag istället för imorgon. Ikväll blir det åka av😎

Jag tror man får jobba med vad man har men optimera förutsättningarna. Le mer och se till att vara i bra form.
    du låter som en härlig kvinna! Synd jag inte har leendet😢 har ok kropp och ögon men leende Som charmar har jag inte. Så har ingen chans 
  • Anonym (1976)
    Anonym (Nyfiken Kille 28 år) skrev 2024-08-03 13:34:16 följande:
    tränar du själv? Kanske är så att tränar man själv vill man gärna se sin partner hyfsat vältränad? Jag vet inte jag tror du har rätt i mycket. En fin kropp kän väl dock väga upp ett mindre fint ansikte osv. Men tränar man så blir ju ansiktet mer maskulint å andra sidan.
    Jag har tränat i perioder mer organiserat men tycker egentligen att de flesta träningsformer är sjukt tråkiga. Däremot så promenerar jag gärna, cyklar med barnen på sommaren etc. Ligger och balanserar runt 25 i BMI, väger ca 5kg mer än jag skulle önska just nu. För dryga 20 år sedan, när jag träffade min numera exsambo, var jag betydligt smalare än idag (BMI runt 20, drygt 15kg mindre än idag). Men att jämföra mitt 25-åriga jag med mitt 48-åriga jag blir aldrig rättvist.

Som hyfsat organiserad träningsform är det numera simning. Men oavsett hur mycket eller lite jag tränat har kroppsideal aldrig legat högst upp på listan över önskade saker hos en partner. Eller, det har legat högt upp men också strykits först när det väl kommer till kritan då det finns så mycket annat som är viktigare.
  • Anonym (xx)
    Anonym (Nyfiken Kille 28 år) skrev 2024-08-03 14:56:12 följande:
    du låter som en härlig kvinna! Synd jag inte har leendet😢 har ok kropp och ögon men leende Som charmar har jag inte. Så har ingen chans 
    Såga inte dig själv till fotknölarna! Du har okej kropp och ögon, 😊 vem vet om du till och med har ett charmigt leende på köpet? På youtube finns i annat fall tips hur smila gott. Värt att testa. 
  • Anonym (Anonym)

Jag är intresserad av en 42-årig man, han ser väldigt bra ut. Han såg säkert bra ut när han var yngre också i och för sig. Jag är 32.

• Anonym (Enligt forskning)

Enligt forskning så anser dom flesta män att kvinnor är som mest attraktiva 18-25. Sen kan kvinnor såklart vara attraktiva efter detta också.

Men om man ser till denna omröstning så är det verkligen stor skillnad.

• Anonym (xx)
    Anonym (Enligt forskning) skrev 2024-08-05 08:52:53 följande:

Enligt forskning så anser dom flesta män att kvinnor är som mest attraktiva 18-25. Sen kan kvinnor såklart vara attraktiva efter detta också.

FL panelen har omvänt givit synpunkter om kvinnors mest attraktiva ålder. Användarna ansåg vad jag erinrar mig äldre kvinnor attraktiva över medelåldern. Hursomhelst i takt med kvinnans ökade status i samhället, socialt och ekonomiskt, anses hon av unga killar och av jämnåriga män som going strong högt upp i åldersspannet efter 70 till och med. Kvinnanvfräschare av socioekonomiska skäl. De kvinnor som vill och som lyckas hålla patriarkatets förlegade föreställningar stången kan om de vill anamma en livsstil som förr i världen varit förbehållna männen i både slott och koja, men som varit begränsad för kvinnor i de breda samhällsskicken. Många killar raggar här öppet 40, 50 och 60 plus kvinnor. Ligger FL plattformen steget före eller ligger forskningen steget efter frågar man sig?

• Anonym (1976)
    Anonym (Enligt forskning) skrev 2024-08-05 08:52:53 följande:

Fast nu är ju frågan ställd till kvinnor om när MÄN är attraktivast så i vilken ålder kvinnor är mest attraktiva är rätt irrelevant just jär.

Xx - Tänker du att män som raggar på FL ligger steget före?

• Anonym (xx)
    Anonym (1976) skrev 2024-08-05 16:06:37 följande:
    Fast nu är ju frågan ställd till kvinnor om när MÄN är attraktivast så i vilken ålder kvinnor är mest attraktiva är rätt irrelevant just jär.

Håller med om att jämförelser i vilken ålder män/kvinnor är som populärast hamnar utanför topic. Ändock mötte jag den posten halvdant. 

Jo, forskningen visar biologin spelar roll för såväl män som kvinnor. Presumtiva partners blir mer heta på gröten om mannen/kvinnan framför dem bedöms attraktiv och fertil, biologiskt kan leverera en avkomma. Om familjebildning är en tanke. Alltfler avstår dock i Europa, särskilt i Italien, och i Japan. 

Det biologiska fertilitetsargumentet inattraktion kopplad till mannens (eller kvinnans) ålder tappar alltmer mark när homosexuella killar bildar familj och ges en biologisk avkomma genom surrogatmödrar. Samma resonemang är direkt överförbart när den äldre kvinnan som nått menopaus dejtar, gifter sig med och får barn med sin toyboy. Genom antingen IFV eller också där genom en surrogatmoder. Sorry on topic på nytt här igen! Alltså blir det allt svårare också genom plastikoperationer att verkligen bedöma i exakt vilken ålder män är som mest attraktiva. Jag kryssade som sagt för mellan 20-25 år när deras fräschör nog icke artificiell. Vilket absolut inte hindrar mig det minsta att anse mogna män över 70 är oerhört attraktiva. Yttre och inre egenskaper spelar absolut in! Hade nog velat kryssa för fler options än två i enkäten. 😊

• Anonym (xx)
    Anonym (Enligt forskning) skrev 2024-08-05 16:30:48 följande:

Xx - Tänker du att män som raggar på FL ligger steget före?

På något vis är det nått jag tycker mig märka av ja! Moderna och flexibla killar? 
    Anonym (xx) skrev 2024-08-05 20:27:15 följande:
    På något vis är det nått jag tycker mig märka av ja! Moderna och flexibla killar? 
    Du tycker att män som raggar på FL är moderna och flexibla killar som ligger i framkant? Min tanke är att dom är så in i helvete desperata att känslan för vad som är rimligt helt suddats ut.
Svar på tråden Kvinnor: i vilken ålder är män som snyggast enligt dig?