Anonym (xx) skrev 2024-08-03 10:08:01 följande:
Kul att höra din (anonym) Anette och din (anonym) 54? s begeistring i äldre karlar! Särkilt din utläggning (anonym) 54 är rätt förförisk. Ändock om sånmånga argument talar till er sak måste jag avslöja att jag själv som medelålders kvinna självklart röstade på killar mellan 20-25 som mest attraktiva. Yttre statusprylar som makt och materiella investeringar betyder minimalt vad gäller manlig skönhet för min del. Dessa attribut hos mannen för såklart med sig makten och den ekonomiska tryggheten. Men nu talar jag för mig själv! Inget går upp mot en nyduschad, vältränad och fräsch 20 plus kille som vill och orkar älska natten lång. Skönt slippa smusslet med alla möjliga erotikhöjande leksaker och medel. Går mer på det estetiska som tilltalar mig. Givetvis kan det finnas en och annan äldre man som har utseende och inre egenskaper vilka kan tävla med de unga fräscha killarna, ungtupparna, om kvinnans gunst. Jodå det håller jag ödmjukast med om. Pirret i maggropen av de attraktiva mogna männen med livserfarenheter får de yngre grabbarna givetvis konkurrera mot. Undantag från regeln finns alltid! I allmänhet erfar jag en stor portion pirr när en 20 åring med skönt yttre närmar sig.
Tycker att det är väldigt bra att människor är olika och har olika preferenser. Tror på något sätt på det i slutändan jämnar ut sig. Det finns mogna män som tänder på yngre kvinnor och det finns mogna kvinnor som tänder på yngre män så det handlar mest om att hitta någon eller några som motsvarar de egna önskemålen. Kan tillägga att jag har en väninna som också tänder på yngre och naturligt potenta killar. Hon arrangerar ibland träffar där mogna kvinnor bjuder in yngre killar för sociala träffar med rejält med ångande sex. Som sagt vi är olika så det borde absolut inte vara något problem för yngre killar att träffa mognad kvinnor om det är det man önskar.
Kan också tilläggas att när jag var yngre innan de magiska blå och gula pillren fanns att tillgå så träffade jag ofta äldre män tillsammans med en yngre toyboy.