Inlägg från: Anonym (Nyfiken Kille 28 år) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken Kille 28 år)

Kvinnor: i vilken ålder är män som snyggast enligt dig?

Vet att de finns liknande trådar men tycker det är intressant.

Jag själv en 28 årig kille tycker kvinnor är vackrast mellan 30-50

vilken ålder tycker ni kvinnor mellan 25-50 År att män är som snyggast? Och varför?

skirv gärna eran egen ålder också i kommentarerna.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor: i vilken ålder är män som snyggast enligt dig?
    Anonym (xx) skrev 2024-08-03 10:08:01 följande:

Kul att höra din (anonym) Anette och din (anonym) 54? s begeistring i äldre karlar! Glad Särkilt din utläggning (anonym) 54 är rätt förförisk. Ändock om sånmånga argument talar till er sak måste jag avslöja att jag själv som medelålders kvinna självklart röstade på killar mellan 20-25 som mest attraktiva. Yttre statusprylar som makt och materiella investeringar betyder minimalt vad gäller manlig skönhet för min del. Dessa attribut hos mannen för såklart med sig makten och den ekonomiska tryggheten. Men nu talar jag för mig själv! Inget går upp mot en nyduschad, vältränad och fräsch 20 plus kille som vill och orkar älska natten lång. Skönt slippa smusslet med alla möjliga erotikhöjande leksaker och medel. Går mer på det estetiska som tilltalar mig. Givetvis kan det finnas en och annan äldre man som har utseende och inre egenskaper vilka kan tävla med de unga fräscha killarna, ungtupparna, om kvinnans gunst. Jodå det håller jag ödmjukast med om. Pirret i maggropen av de attraktiva mogna männen med livserfarenheter får de yngre grabbarna givetvis konkurrera mot. Undantag från regeln finns alltid! I allmänhet erfar jag en stor portion pirr när en 20 åring med skönt yttre närmar sig. 

Så 28-30 då är det kört om man ska få dig på fall?😅
    EmmaU79 skrev 2024-08-03 05:28:37 följande:

25-35.

Jag är 45 men har en pågående sexuell relation med min granne och han avgudar min kropp på ett sätt som jag aldrig varit med om.

får helt enkelt bistå med att just denna ålder är den bästa.

Va härligt!! Jag har träffat en del äldre kvinnor. Det är ju en underbar match äldre kvinna yngre kille, hur träffades ni? Ni är grannar så mycket fatta jag men..😁
    EmmaU79 skrev 2024-08-03 12:35:04 följande:

Vi hade faktiskt aldrig pratat innan jag stötte på honom i tvättstugan och han stod där i sina gråa mjukisar och hela härligheten låg längs låret 😎😅.

jag kunde inte låta bli att fastna med blicken och det märkte han, sen låg det i luften under ett par veckor innan vi kom hem samtidigt en fredagkväll, hörde att han låste dörren när jag skulle öppna min och lite full och glad så knackade jag på och bjöd över honom och resten är historia.

Nu har vi sex 2-3 ggr i veckan, han har faktiskt tagit mig bakifrån i tvättstugan, på samma plats där allting började. 

inser att han nån gång kommer tröttna eller träffa någon annan, men hoppas inte.

Haha Nice!! Är han mycket yngre? Än dina 45?

föresten, du ska få svara på det här. Kan man träna sig snygg om man har medelmåttigt utseende?
    Anonym (1976) skrev 2024-08-03 12:58:15 följande:
    Självklart kan du träna dig till en snyggare kropp men frågan är till vilket pris. Sen är det ju som så att attraktivitet ligger i så mycket annat än utseende och kroppsform. Varken den jag nyligen separerat från eller mitt tidigare ex (som jag återupptagit kontakten med) har varit direkt bildsköna. Den jag nyss separerat från var halvt överviktig när vi träffades och sen blev det mer. Det jag drogs till var känslan av trygghet och att jag kommit från en historia av stormande, starka känslor. 

Mitt tidigare ex är jag enormt trygg med, får mitt behov av närhet tillgodosett när vi ses och han förstår mig så lätt trots att vi inte haft någon superkontakt på över 20 år. Jag behöver inte tänka på vem jag är utan kan bara vara.

Så, det är så mycket annat som spelar in i attraktivitet. 
    tränar du själv? Kanske är så att tränar man själv vill man gärna se sin partner hyfsat vältränad? Jag vet inte jag tror du har rätt i mycket. En fin kropp kän väl dock väga upp ett mindre fint ansikte osv. Men tränar man så blir ju ansiktet mer maskulint å andra sidan.
    EmmaU79 skrev 2024-08-03 14:36:12 följande:
    Han är 15 år yngre och överraskade mig med att han kommer hem idag istället för imorgon. Ikväll blir det åka av😎

Jag tror man får jobba med vad man har men optimera förutsättningarna. Le mer och se till att vara i bra form.
    du låter som en härlig kvinna! Synd jag inte har leendet😢 har ok kropp och ögon men leende Som charmar har jag inte. Så har ingen chans 
Svar på tråden Kvinnor: i vilken ålder är män som snyggast enligt dig?