Kvinnor: i vilken ålder är män som snyggast enligt dig?
Killar mellan 20-25 är snyggast, gulligast och tycker om att experimentera.
Killar mellan 20-25 är snyggast, gulligast och tycker om att experimentera.
Kul att höra din (anonym) Anette och din (anonym) 54? s begeistring i äldre karlar! Särkilt din utläggning (anonym) 54 är rätt förförisk. Ändock om sånmånga argument talar till er sak måste jag avslöja att jag själv som medelålders kvinna självklart röstade på killar mellan 20-25 som mest attraktiva. Yttre statusprylar som makt och materiella investeringar betyder minimalt vad gäller manlig skönhet för min del. Dessa attribut hos mannen för såklart med sig makten och den ekonomiska tryggheten. Men nu talar jag för mig själv! Inget går upp mot en nyduschad, vältränad och fräsch 20 plus kille som vill och orkar älska natten lång. Skönt slippa smusslet med alla möjliga erotikhöjande leksaker och medel. Går mer på det estetiska som tilltalar mig. Givetvis kan det finnas en och annan äldre man som har utseende och inre egenskaper vilka kan tävla med de unga fräscha killarna, ungtupparna, om kvinnans gunst. Jodå det håller jag ödmjukast med om. Pirret i maggropen av de attraktiva mogna männen med livserfarenheter får de yngre grabbarna givetvis konkurrera mot. Undantag från regeln finns alltid! I allmänhet erfar jag en stor portion pirr när en 20 åring med skönt yttre närmar sig.
Enligt forskning så anser dom flesta män att kvinnor är som mest attraktiva 18-25. Sen kan kvinnor såklart vara attraktiva efter detta också.
Men om man ser till denna omröstning så är det verkligen stor skillnad.
FL panelen har omvänt givit synpunkter om kvinnors mest attraktiva ålder. Användarna ansåg vad jag erinrar mig äldre kvinnor attraktiva över medelåldern. Hursomhelst i takt med kvinnans ökade status i samhället, socialt och ekonomiskt, anses hon av unga killar och av jämnåriga män som going strong högt upp i åldersspannet efter 70 till och med. Kvinnanvfräschare av socioekonomiska skäl. De kvinnor som vill och som lyckas hålla patriarkatets förlegade föreställningar stången kan om de vill anamma en livsstil som förr i världen varit förbehållna männen i både slott och koja, men som varit begränsad för kvinnor i de breda samhällsskicken. Många killar raggar här öppet 40, 50 och 60 plus kvinnor. Ligger FL plattformen steget före eller ligger forskningen steget efter frågar man sig?
Håller med om att jämförelser i vilken ålder män/kvinnor är som populärast hamnar utanför topic. Ändock mötte jag den posten halvdant.
Jo, forskningen visar biologin spelar roll för såväl män som kvinnor. Presumtiva partners blir mer heta på gröten om mannen/kvinnan framför dem bedöms attraktiv och fertil, biologiskt kan leverera en avkomma. Om familjebildning är en tanke. Alltfler avstår dock i Europa, särskilt i Italien, och i Japan.
Det biologiska fertilitetsargumentet inattraktion kopplad till mannens (eller kvinnans) ålder tappar alltmer mark när homosexuella killar bildar familj och ges en biologisk avkomma genom surrogatmödrar. Samma resonemang är direkt överförbart när den äldre kvinnan som nått menopaus dejtar, gifter sig med och får barn med sin toyboy. Genom antingen IFV eller också där genom en surrogatmoder. Sorry on topic på nytt här igen! Alltså blir det allt svårare också genom plastikoperationer att verkligen bedöma i exakt vilken ålder män är som mest attraktiva. Jag kryssade som sagt för mellan 20-25 år när deras fräschör nog icke artificiell. Vilket absolut inte hindrar mig det minsta att anse mogna män över 70 är oerhört attraktiva. Yttre och inre egenskaper spelar absolut in! Hade nog velat kryssa för fler options än två i enkäten. 😊
Xx - Tänker du att män som raggar på FL ligger steget före?