Är otrohet rättfärdigat
Jag är en man som närmar mig de 70 och som är sambo med en kvinna på 65 år. Vi har ett bra liv tillsammans. Vi har haft förhållande i 14 år och har inga gemensamma barn. De sista 3 åren har min sambos sexlust minska betydligt. Från att ha sex 1 gång i veckan är det nu 1 gång var 6-7e vecka.
Orsaken till detta är att hennes lust minskat samt hennes brist på kvinnliga hormoner. Hon har den medicinska hjälpen hon kan få men resultatet blir inte mycket bättre. Hon vet att jag vill ha mer men jag är lojal och kräver inte henne på sex när hon inte vill. Vilket resulterar till att jag bara tänker på sex dagarna igenom.
Nu har jag träffat en kvinna på nätet. Hon är drygt 50 är gift med en äldre man. De har också ett bra liv med utflugna barn. Men sexlivet är så gott som obefintligt. De har sex var 4-5e månad. Det klarar han av i missionärsställnin på 5 min. Efter det lägger han sig att sova och hon får själv avsluta med att tillfredsställa sig själv.Vi båda sitter i samma båt. Vi har mycket mer behovet av närhet och sex än vad våra partner har. Vi har chatta i 6 månader och vi har bestämt oss för att träffas för ett första möte, när hon nu våga?.för som vi säger det finns moraliska murar som ska rivas.
Vara ambitioner är inte att lämna våra partner utan bara utnyttja varandra sexuellt. Varför ska det vara så att när partnern inte har lust och behov inte längre finns så ska den andre får lida av det. När sex är det finaste och vackraste som finns då borde alla få ha tillgång till det alltid