Tittar du på andra med intresse när du är i en relation?
Min partner säger att han aldrig tittar på kvinnor sedan vi blev tillsammans, så undrar hur det verkligen är.
Min partner säger att han aldrig tittar på kvinnor sedan vi blev tillsammans, så undrar hur det verkligen är.
Titta får man. Eller för att hänvisa till historien om den äldre mannen som alltid tittade på yngre kvinnor till fruns stora förtret. Han förklarade detta med att även om man är med i viktväktarna får man läsa meny som restaurangen har i skyltfönstret.
Har inga problem om en pojkvän skulle titta och en relation där jag inte skulle titta och spans in skulle snabbt ta slut.
En helt annan sak om det leder till otrohet eller liknande.
Självklart tittar jag på andra. Jag ser inget problem i det. Jag är trogen och lojal mot min partner, men att andra är attraktiva att se på försvinner inte.
Alltså är man nykär så gör man förstås inte det, men om någon säger att den varit gift/tillsammans med samma person i många år och aldrig någonsin lagt märke till någon annan på ett positivt sätt, så tror jag inte på det. Det är väl klart att man lägger märke till snygga män, konstigt vore det annars? Men sedan är det så mycket annat som ska stämma än bara ett snyggt utseende - plus att den andre måste vilja ha en tillbaka också, och det måste ges tillfällen... så risken för otrohet är liten ändå.
I detta sammanhang måste jag dock säga, att jag ogillar det där uttrycket "aptit får man skaffa sig ute men man får äta hemma" väldigt mycket. Om man känner så ska man i alla fall inte berätta det för sin partner, för det är fruktansvärt kränkande för henne eller honom att få höra att hon/han inte /längre/ är tillräckligt snygg för att "väcka aptiten".
Både min man och jag tittar på andra och är helt öppna med det. Vi har även sex med andra. Antingen var för sig eller tillsammans. Bara för att man är gift behöver inte den sexuella dragningskraften till andra dö ut. Vi kan skilja på sex och kärlek. Att se honom njuta med en annan kvinna är fantastiskt!
Det komiska med omröstningen är att 13st kvinnor och 16st män har röstat(+2 som vi inte vet).
Är Familjeliv helt plötsligt dominerat av män, (eller iallafall tråden), eller är det kvinnor som röstar på männens röstknappar?
Ja jag tittar iaf på muskulösa män. Bara för att jag är gift betyder inte det att jag blivit blind som vissa andra låtsas att dom blivit.
Och jag ligger gärna om lusten faller på också. För inte heller lusten har dött som hos vissa andra.
Så länge jag inte är död så kommer jag inte säga nej.
Kanske det ni tror att ni är? Ni tror att ni har dött redan.
Ja det är ju en definitionsfråga.. Ni kunde ju likväl vara döda om ni bara ska tråka er med en person resten av erat liv i vilket fall.
Jag anser mig kunna titta på andra människor ungefär som andra tavlor i en konsthall men väl medveten om att jag har den finaste hemma.
Är liksom inte blind.
Jag har förmånen att vara tillsammans med en tjej som är bi och vi brukar spana in tjejer ihop.