• Anonym (Fundersam)

Tittar du på andra med intresse när du är i en relation?

Min partner säger att han aldrig tittar på kvinnor sedan vi blev tillsammans, så undrar hur det verkligen är.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tittar du på andra med intresse när du är i en relation?
  • Anonym (Ja tack)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-26 14:34:16 följande:

Det komiska med omröstningen är att 13st kvinnor och 16st män har röstat(+2 som vi inte vet).

Är Familjeliv helt plötsligt dominerat av män, (eller iallafall tråden), eller är det kvinnor som röstar på männens röstknappar?

Ligger nått i det du säger.
    Då förstår jag varför majoriteten röstar att de är trogna. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Ja tack) skrev 2024-07-26 18:57:27 följande:
    Ligger nått i det du säger.
    Då förstår jag varför majoriteten röstar att de är trogna. 
    Jag har ingen aning om hur FL är fördelat könsmässigt, men skulle bli förvånad om det är mer än 20% män. Om det stämmer så är det många kvinnor som röstar på männens val.
  • Cathariiina
    Anonym (Man) skrev 2024-07-26 19:04:22 följande:
    Jag har ingen aning om hur FL är fördelat könsmässigt, men skulle bli förvånad om det är mer än 20% män. Om det stämmer så är det många kvinnor som röstar på männens val.
    Jag tror faktiskt att det kan vara fler män än kvinnor som regelbundet läser och skriver just i sex-forumet. I trådar som handlar om barn och föräldraskap är de troligen bara ett fåtal, och i graviditetstrådarna 0 av uppenbara skäl.
  • Anonym (Man)
    Cathariiina skrev 2024-07-26 19:09:34 följande:
    Jag tror faktiskt att det kan vara fler män än kvinnor som regelbundet läser och skriver just i sex-forumet. I trådar som handlar om barn och föräldraskap är de troligen bara ett fåtal, och i graviditetstrådarna 0 av uppenbara skäl.
    Jag har svårt att tro att männen ändå skulle vara i majoritet. Men det skulle kunna vara så. Själv så går jag aldrig in på specifika forumsdelar utan håller mig till senaste inläggen.

Men det kan ju finnas en grupp män som bara hänger i sexdelen.
  • Hjelm

Det beror väl på vad man menar med "tittar på". Finns väl ingen som aldrig hajat till och dröjt kvar lite med blicken när man sett någon riktigt attraktiv person, oavsett om man har partner eller inte. Men man släpper det där.

• Anonym (Esteten)

Jag kollar på allt å alla. Det har jag alltid gjort. Delvis för att jag jag alltid försöker hitta något av intresse hos nästan alla människor jag möter. Jag klär av alla i huvudet för att få ihop ergonomin men också för att se om jag går igång sexuellt på vad jag ser. 

Men nu har jag tråkigt nog knappt haft sex på 10år, så nu blir det mer slentrianmässigt för att jag tänder på det. 

Skulle jag vara otrogen, alla gånger!

• Postman

Oja klart jag tittar om jag ser vackra damer. Jag missar aldrig chansen. 

• Postman

Det komiska med omröstningen är att 13st kvinnor och 16st män har röstat(+2 som vi inte vet).

Är Familjeliv helt plötsligt dominerat av män, (eller iallafall tråden), eller är det kvinnor som röstar på männens röstknappar?

Haha har noterat det med i tidigare undersökningar. Väldigt mycket män, det förvånar verkligen.  
  • Anonym (Ja tack)
    Postman skrev 2024-07-26 22:14:41 följande:
    Haha har noterat det med i tidigare undersökningar. Väldigt mycket män, det förvånar verkligen.  
    Om man ser till statistiken här verkar en hel del från den positiva tråden om otrohet inte ha röstat. Faktum är att de allra flesta mannen tar chansen om dom får den. Otrohet är bra mycket vanligare än det framstå i denna tråd. 
  • Tecum

En förklaring kan vara att vissa kvinnor inte vill erkänna att de kollar på män, eller att deras man gör det, och därför avstår från att rösta hellre än att ljuga...

Men säkert finns det kvinnor som låtsas vara män för att framställa dem som otrogna. 
  • Smecker

Både jag och sambon kollar på andra kvinnor, var för sig och tillsammans.

Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Tittar du på andra med intresse när du är i en relation?