Tittar du på andra med intresse när du är i en relation?
Min partner säger att han aldrig tittar på kvinnor sedan vi blev tillsammans, så undrar hur det verkligen är.
Min partner säger att han aldrig tittar på kvinnor sedan vi blev tillsammans, så undrar hur det verkligen är.
Det komiska med omröstningen är att 13st kvinnor och 16st män har röstat(+2 som vi inte vet).
Är Familjeliv helt plötsligt dominerat av män, (eller iallafall tråden), eller är det kvinnor som röstar på männens röstknappar?
Det beror väl på vad man menar med "tittar på". Finns väl ingen som aldrig hajat till och dröjt kvar lite med blicken när man sett någon riktigt attraktiv person, oavsett om man har partner eller inte. Men man släpper det där.
Jag kollar på allt å alla. Det har jag alltid gjort. Delvis för att jag jag alltid försöker hitta något av intresse hos nästan alla människor jag möter. Jag klär av alla i huvudet för att få ihop ergonomin men också för att se om jag går igång sexuellt på vad jag ser.
Men nu har jag tråkigt nog knappt haft sex på 10år, så nu blir det mer slentrianmässigt för att jag tänder på det.
Skulle jag vara otrogen, alla gånger!
Oja klart jag tittar om jag ser vackra damer. Jag missar aldrig chansen.
Det komiska med omröstningen är att 13st kvinnor och 16st män har röstat(+2 som vi inte vet).
Är Familjeliv helt plötsligt dominerat av män, (eller iallafall tråden), eller är det kvinnor som röstar på männens röstknappar?
Både jag och sambon kollar på andra kvinnor, var för sig och tillsammans.