• Core

Tittar du på andra med intresse när du är i en relation?

Anonym (Linn) skrev 2024-07-26 02:05:44 följande:

Ja jag tittar iaf på muskulösa män. Bara för att jag är gift betyder inte det att jag blivit blind som vissa andra låtsas att dom blivit.
    Och jag ligger gärna om lusten faller på också. För inte heller lusten har dött som hos vissa andra.

Så länge jag inte är död så kommer jag inte säga nej.
    Kanske det ni tror att ni är? Ni tror att ni har dött redan.
    Ja det är ju en definitionsfråga.. Ni kunde ju likväl vara döda om ni bara ska tråka er med en person resten av erat liv i vilket fall. 

Haha varför välja att leva i tvåsamhet om det är tråkigt med bara en?

Det gäller att välja kvinna med omsorg, annars drar man uppenbarligen till sig patrask
  • Core
    Anonym (Linn) skrev 2024-07-26 15:18:35 följande:
    Varför skulle jag INTE välja leva i tvåsamhet OCH att vara med andra..Då får man ju det bästa av två världar.
    Tjejer som inte har en annan man har svårt att hitta en man som vill ligga med dom.
    Tills dom träffar någon tafatt jäkla karl som ligger med vad som på marknaden.
    Antagligen en sån kvinna du har träffat. Grattis!

Sen gäller det som kvinna att också välja mannen man gifter sig med, med stor omsorg.
    Han måste vara snäll,  trogen, tjäna bra och ha en omhändertagande sida, men samtidigt får han absolut inte vara tafatt.
    Haha gullig slutsats. Dejtade några med smutstendenser innan min nuvarande, men de blev ghostade så fort jag kände det där äckliga bekräftelsebehovet ligga där och grumla. Det för mig är inte synonymt med det feminina, utan brist på integritet och självkänsla.

Nej, jävlar vad jag fick jaga för min fru, som det ska vara.

Nu på sommaren när man är en del med vänner på uteserveringar dyker de alltid upp, de hungriga kvinnorna. För mig är uppsökande eller lättvälta kvinnor direkt avtändande. Du kan ju istället fråga dig vilka män som följer med hem lättvindigt när en kvinna med kort kjol och urringning kommer fram med sitt dregel 🤤 Andra sidan av samma mynt.

Nu tror jag visserligen att du är ett provokationstroll baserat på vikten av en trogen man, men kände att jag vill svara ändå, kanske ett misstag.
Svar på tråden Tittar du på andra med intresse när du är i en relation?