Tittar du på andra med intresse när du är i en relation?
Min partner säger att han aldrig tittar på kvinnor sedan vi blev tillsammans, så undrar hur det verkligen är.
Min partner säger att han aldrig tittar på kvinnor sedan vi blev tillsammans, så undrar hur det verkligen är.
I vilket syfte? Rent attraktionsmässigt kan jag absolut se andra kvinnor. Men relationsmässigt stänger jag dörren, eller tänker inte på det. Otrogen är jag inte heller intresserad av att vara.
nej, har aldrig kollat på andra med intresse när jag haft flickvän, Har visserligen bara haft 3 men mins att jag inte kollade på andra
Är en gift kvinna som definitivt tittar på andra män. Däremot är jag ointresserad av att ha sex med någon annan än min man. Och ja, min man tittar på andra kvinnor och det bekommer mig inte alls.
Svår fråga... Klart man tittar lite extra om det är någon som är riktigt snygg, alltså verkligen toppensnygg! Men aldrig så att min kille märker det så klart och aldrig flörtigt, det ska vara diskret. Skulle självklart aldrig vara otrogen.
Självklart tittar jag på en välformad och lättklädd kvinna! Men längre än så sträcker sig inte intresset, har ingen önskan att ta kontakt eller vara otrogen.
Nej... jag har svårt att se andra som snygga/attraktiva när jag har någon som jag tycker mycket om. Det spelar ingen roll om jag är ute ensam eller ute med min partner.
Klart man kollar och sen beror det på om man får tillfälle. Skulle aldrig tacka nej till sex om en villig kvinns är attraherad av mig. Män som säger att dom inte tar tillfället i akt ljuger både för sig själva och sinna kvinns.
Alltså, vad ska han svara när du frågar "tittar du på andra snygga tjejer?"
Men man blir ju inte blind, jag förstår dock inte riktigt vad du menar med "tittar med intresse" ser jag en snygg kille så ser man ju det, det betyder ju inte att jag vill något mer
Jag är kvinna, men jag kollar aldrig på en annan man med intresse (vilket jag tolkar som är intresserad av eller vill lära känna bättre). Jag ser ju självklart om någon annan man ser bra ut eller ej, men då konstaterar jag helt enkelt det för en halv sekund och tänker inte mer på honom.