Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Tittar du på andra med intresse när du är i en relation?

I vilket syfte? Rent attraktionsmässigt kan jag absolut se andra kvinnor. Men relationsmässigt stänger jag dörren, eller tänker inte på det. Otrogen är jag inte heller intresserad av att vara.

• Anonym (Man)

Det komiska med omröstningen är att 13st kvinnor och 16st män har röstat(+2 som vi inte vet).

Är Familjeliv helt plötsligt dominerat av män, (eller iallafall tråden), eller är det kvinnor som röstar på männens röstknappar?

• Anonym (Man)
    Anonym (Ja tack) skrev 2024-07-26 18:57:27 följande:
    Ligger nått i det du säger.
    Då förstår jag varför majoriteten röstar att de är trogna. 
    Jag har ingen aning om hur FL är fördelat könsmässigt, men skulle bli förvånad om det är mer än 20% män. Om det stämmer så är det många kvinnor som röstar på männens val.
  • Anonym (Man)
    Cathariiina skrev 2024-07-26 19:09:34 följande:
    Jag tror faktiskt att det kan vara fler män än kvinnor som regelbundet läser och skriver just i sex-forumet. I trådar som handlar om barn och föräldraskap är de troligen bara ett fåtal, och i graviditetstrådarna 0 av uppenbara skäl.
    Jag har svårt att tro att männen ändå skulle vara i majoritet. Men det skulle kunna vara så. Själv så går jag aldrig in på specifika forumsdelar utan håller mig till senaste inläggen.

Men det kan ju finnas en grupp män som bara hänger i sexdelen.
Svar på tråden Tittar du på andra med intresse när du är i en relation?