Inlägg från: felicityporter |Visa alla inlägg
  • felicityporter

Tittar du på andra med intresse när du är i en relation?

Jag är kvinna, men jag kollar aldrig på en annan man med intresse (vilket jag tolkar som är intresserad av eller vill lära känna bättre). Jag ser ju självklart om någon annan man ser bra ut eller ej, men då konstaterar jag helt enkelt det för en halv sekund och tänker inte mer på honom.

• felicityporter
    Anonym (Folk som särar lätt ska inte ha partner) skrev 2024-07-26 02:17:35 följande:

Eller så har vi trogna personer något som kallas självrespekt och en avsaknad av promiskuösa behov att ligga runt och bjuda ut oss som billiga leksaker till folk.

Är man lättfotad och billig så gör man nog bättre i att förbli singel. Behöver man inte såra någon.

Mycket väl talat! 👍
  • felicityporter
    Anonym (Folk som särar lätt ska inte ha partner) skrev 2024-07-26 02:17:35 följande:

Eller så har vi trogna personer något som kallas självrespekt och en avsaknad av promiskuösa behov att ligga runt och bjuda ut oss som billiga leksaker till folk.

Är man lättfotad och billig så gör man nog bättre i att förbli singel. Behöver man inte såra någon.

Mycket väl talat! 👍
Svar på tråden Tittar du på andra med intresse när du är i en relation?