Inlägg från: Anonym (Linn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linn)

Tittar du på andra med intresse när du är i en relation?

Ja jag tittar iaf på muskulösa män. Bara för att jag är gift betyder inte det att jag blivit blind som vissa andra låtsas att dom blivit.
    Och jag ligger gärna om lusten faller på också. För inte heller lusten har dött som hos vissa andra.

Så länge jag inte är död så kommer jag inte säga nej.
    Kanske det ni tror att ni är? Ni tror att ni har dött redan.
    Ja det är ju en definitionsfråga.. Ni kunde ju likväl vara döda om ni bara ska tråka er med en person resten av erat liv i vilket fall. 

• Anonym (Linn)

Vad har självrespekt med trogen att göra?
    Ingenting!
    Tvärtom. Ni har ingen självrespekt alls eftersom ni inte respekterar er själva först!
    Ni sätter en annan person istället för er själva först och det är absolut inte att respektera sig själv.

Man kan inte förbli singel om man redan är gift och inte ens är en singel.

Sen kanske jag vill vara gift och ligga med andra män  samtidigt eftersom jag till skillnad mot er ff lever..
    Och jag plockar bara det bästa från två världar såklart.

Den som inte tar det bästa som livet kan erbjuda får skylla sig själv.

• Anonym (Linn)

Inte för att det är några likheter mellan rånare,  våldtäktsmän och folk som är otrogna eftersom vi varken hotar eller våldför oss på någon sexuellt.

Men är du så efterbliven att du tycker det så får du givetvis tycka det om du mår bättre av det..

Jag antar att ni också tror att er partner inte är otrogen, men ni kan aldrig vara säkra på det till 100%.
    Min man tror inte jag är otrogen heller..

Om ni inte ses 24/7 så kan ni omöjligt veta hur många er partner tittar på och ligger med.

• Anonym (Linn)
    Core skrev 2024-07-26 14:42:22 följande:
    Haha varför välja att leva i tvåsamhet om det är tråkigt med bara en?

Det gäller att välja kvinna med omsorg, annars drar man uppenbarligen till sig patrask
    Varför skulle jag INTE välja leva i tvåsamhet OCH att vara med andra..Då får man ju det bästa av två världar.
    Tjejer som inte har en annan man har svårt att hitta en man som vill ligga med dom.
    Tills dom träffar någon tafatt jäkla karl som ligger med vad som på marknaden.
    Antagligen en sån kvinna du har träffat. Grattis!

Sen gäller det som kvinna att också välja mannen man gifter sig med, med stor omsorg.
    Han måste vara snäll,  trogen, tjäna bra och ha en omhändertagande sida, men samtidigt får han absolut inte vara tafatt.
Svar på tråden Tittar du på andra med intresse när du är i en relation?