• Anonym (Anonym)

Är det snyggt med smala kvinnor?

Tycker ni män att det är snyggt med kvinnor som är väldigt smala, som har vissa synliga konturer på magen och tydliga höftben, smala ben osv? 

Jag är lång och smal.

• Svar på tråden Är det snyggt med smala kvinnor?
  • fultextad användarhandbok
    Anonym (Rob) skrev 2024-07-23 21:07:17 följande:
    Generellt blir de flesta tillsammans med någon man tycker är attraktiv från början också...
    Känns ju konstigt annars.  Man blir väl inte tillsammans med någon smal och hoppas på att denne ska bli tjock eller tvärtom..
    Det har du helt rätt i. Sedan kanske det är så att det finns egenskaper man inte är helt nöjd med oss den andre, oftast så ser man till helheten och kompromissar lite och inser att ideal är en sak och faktiska förhållanden en annan och att de inte alltid överensstämmer. Vissa önskemål kanske man har eller kan uppfylla. Att gå från en kroppstyp till en annan ingår nog inte däri. Min poäng var helt enkelt att visst finns det andra som finner smalhet attraktivt, till och med många.
  • Anonym (Rob)
    fultextad användarhandbok skrev 2024-07-23 21:35:44 följande:
    Det har du helt rätt i. Sedan kanske det är så att det finns egenskaper man inte är helt nöjd med oss den andre, oftast så ser man till helheten och kompromissar lite och inser att ideal är en sak och faktiska förhållanden en annan och att de inte alltid överensstämmer. Vissa önskemål kanske man har eller kan uppfylla. Att gå från en kroppstyp till en annan ingår nog inte däri. Min poäng var helt enkelt att visst finns det andra som finner smalhet attraktivt, till och med många.
    Jag håller helt med dig.  Många finner smalhet attraktivt.  Idag finns heller så många smala så de blir extra attraktiva.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jan)

Håller med dig Valackare. Finns inget sexit  i att ligga med en kvinna som har en pojkkropp.Om man inte e lagd åt det hållet förstås.

Jag gillar en mjuk & go rumpa som är klatschvänlig, inte en platt, hård och benig kropp. Finns inget bättre än att beundra den gyllene kurvan av en rund o mjuk rumpa.

• Anonym (Rob)
    Anonym (Jan) skrev 2024-07-24 10:43:04 följande:

Håller med dig Valackare. Finns inget sexit  i att ligga med en kvinna som har en pojkkropp.Om man inte e lagd åt det hållet förstås.

Jag gillar en mjuk & go rumpa som är klatschvänlig, inte en platt, hård och benig kropp. Finns inget bättre än att beundra den gyllene kurvan av en rund o mjuk rumpa.

Ta inte åt dig TS.
    Jag ser inga likheter alls mellan en pojkkropp och en smal kvinna.  

Smala tjejer har kvinnliga former och jag älskar de gyllene kurvor som höftbenen ger och sen fasta kroppen och inte en massa fett som skvalpar omkring.
  • Anonym (Ohlsson)
    Anonym (Jan) skrev 2024-07-24 10:43:04 följande:

Då har du många att välja på i dessa tider av bastanta damer. Jag avundas dig.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Ohlsson) skrev 2024-07-24 13:49:09 följande:
    Då har du många att välja på i dessa tider av bastanta damer. Jag avundas dig.
    Samma här.  Vilket smörgåsbord mannen har!
    De finns precis överallt...

Själv önskar jag att levde på 80-talet. Det har hänt otroligt mycket på bara 44 år.  
    I alla åldersgrupper ökar övervikten!

"Övervikten ökar dramatiskt i befolkningen.
    Dagens 40-åringar är tyngre och har högre BMI än 60-åringarna hade för 25 år sedan.
    Det visar siffror från Västerbottens hälsoundersökning.
    ? I dag har man mycket övervikt redan vid 40 års ålder. Det händer mycket redan i tidig ålder, säger Margareta Norberg, forskare vid Umeå universitet."

www.aftonbladet.se/nyheter/a/4a70e/40-ar-det-nya-60-nar-det-galler-kroppsvikt
  • Anonym (morsan)
    Anonym (Rob) skrev 2024-07-24 13:53:45 följande:
    Samma här.  Vilket smörgåsbord mannen har!
    De finns precis överallt...

Själv önskar jag att levde på 80-talet. Det har hänt otroligt mycket på bara 44 år.  
    I alla åldersgrupper ökar övervikten!

"Övervikten ökar dramatiskt i befolkningen.
    Dagens 40-åringar är tyngre och har högre BMI än 60-åringarna hade för 25 år sedan.
    Det visar siffror från Västerbottens hälsoundersökning.
    ? I dag har man mycket övervikt redan vid 40 års ålder. Det händer mycket redan i tidig ålder, säger Margareta Norberg, forskare vid Umeå universitet."

www.aftonbladet.se/nyheter/a/4a70e/40-ar-det-nya-60-nar-det-galler-kroppsvikt

Östtimor, Etiopien eller Eritrea är något för dig. Där finns de kvinnor som har lägst BMI på jorden. Dags att boka en biljett! 

När det kommer till Europa får du gå ner ända till plats 48 på listan och åka till Estland. 

Sverige kommer först på plats 59. 

• Anonym (Rob)
    Anonym (morsan) skrev 2024-07-24 13:58:02 följande:

Östtimor, Etiopien eller Eritrea är något för dig. Där finns de kvinnor som har lägst BMI på jorden. Dags att boka en biljett! 

När det kommer till Europa får du gå ner ända till plats 48 på listan och åka till Estland. 

Sverige kommer först på plats 59. 

Jag attraheras av europeisk utseende och föredrar att inte flytta.

Varför kan inte kvinnorna gå ner i vikt istället och bli hälsosammare ?  För jobbigt ?
  • Anonym (morsan)
    Anonym (Rob) skrev 2024-07-24 14:00:32 följande:
    Jag attraheras av europeisk utseende och föredrar att inte flytta.

Varför kan inte kvinnorna gå ner i vikt istället och bli hälsosammare ?  För jobbigt ?
    Då är Estland din bästa chans. 
Svar på tråden Är det snyggt med smala kvinnor?