• Anonym (Anonym)

Är det snyggt med smala kvinnor?

Tycker ni män att det är snyggt med kvinnor som är väldigt smala, som har vissa synliga konturer på magen och tydliga höftben, smala ben osv? 

Jag är lång och smal.

• Svar på tråden Är det snyggt med smala kvinnor?
  • Anonym (morsan)
    Anonym (Normal) skrev 2024-07-23 11:08:18 följande:
    Wtf? Jag är fullkomligt normalviktig, gymmar flera dagar i veckan så jag har ingen övervikt. Både han och jag är i bra form och behöver inte gå ner i vikt. Jag har samma erfarenhet av alla män jag varit med eller har som vänner, de föredrar normala kvinnor och inga klenisar.
    Vet inte vad du menar med klenisar? Att vara smal är normalt och det är normalt att vara smal. 

Det är klart att alla män som du har varit med tycker om sådana som du? Är det konstigt tycker du?

Frågar man en "klenis" så säger hon säkert samma sak. 

De flesta kvinnor vill ha en man med platt mage, men många får nöja sig med en man med ölmage. Sånt är livet. 
  • Anonym (Normal)
    Anonym (morsan) skrev 2024-07-23 11:10:50 följande:
    Vet inte vad du menar med klenisar? Att vara smal är normalt och det är normalt att vara smal. 

Det är klart att alla män som du har varit med tycker om sådana som du? Är det konstigt tycker du?

De flesta kvinnor vill ha en man med platt mage, men många får nöja sig med en man med ölmage. Sånt är livet. 
    En klenis är en som inte har några former, bröst och där benen sticker ut överallt. Min uppfattning är att män generellt gillar kvinnor med former. Man kan ha platt mage även om man har former.
    Jag har även manliga vänner och de säger samma. 
  • Anonym (Normal)
    Anonym (morsan) skrev 2024-07-23 11:10:50 följande:

Förresten, nej, alla kvinnor vill inte ha en man med platt mage. Jag har aldrig haft några särskilda preferenser när det gäller män, har mer fastnat för ansiktet samt hur de är som personer. Jag träffade min nuvarande partner på dejtingsida och visste inte hur han såg ut förrän vi träffades. Då hade han kläder på (såklart) och jag kunde inte se hur han såg ut undertill mer än att han såg normalviktig ut. Det var inte förrän vi hade sex första gången som jag verkligen såg hur han såg ut och då hade jag redan fallit för honom. Nu råkar det vara så att han har en platt mage men absolut inget som avgjorde om jag skulle falla för honom eller inte.
  • Anonym (Rob)
    Mia448 skrev 2024-07-23 10:01:56 följande:
    Du är oroväckande och skrämmande. 
    Det är ju sant!  Kolla Folkhälsomyndigheten!
    Övervikt är dessutom vanligare bland flickor.

"Cirka 23 procent av barn i åldern 6?9 år hade övervikt eller fetma läsåret 2021/2022, därav hade 15,6 procent övervikt och 7,2 procent fetma. Dessa siffror innebär en ökning med ca 2 procentenheter från läsåret 2018/2019. Ökningen från 2018/2019 bestod främst i en förändring av förekomsten av fetma, från cirka 5,8 procent. Jämfört med läsåret 2018/2019 var risken för fetma närmare 26 procent högre läsåret 2021/2022.
    Det fanns precis som tidigare år både köns- och åldersskillnader. 2021/2022 var det i alla åldersgrupper, 6?9 år, vanligare att flickor hade övervikt jämfört med jämnåriga pojkar."
  • Mia448
    Anonym (Rob) skrev 2024-07-23 12:13:38 följande:
    Det är ju sant!  Kolla Folkhälsomyndigheten!
    Övervikt är dessutom vanligare bland flickor.

"Cirka 23 procent av barn i åldern 6?9 år hade övervikt eller fetma läsåret 2021/2022, därav hade 15,6 procent övervikt och 7,2 procent fetma. Dessa siffror innebär en ökning med ca 2 procentenheter från läsåret 2018/2019. Ökningen från 2018/2019 bestod främst i en förändring av förekomsten av fetma, från cirka 5,8 procent. Jämfört med läsåret 2018/2019 var risken för fetma närmare 26 procent högre läsåret 2021/2022.
    Det fanns precis som tidigare år både köns- och åldersskillnader. 2021/2022 var det i alla åldersgrupper, 6?9 år, vanligare att flickor hade övervikt jämfört med jämnåriga pojkar."
    slutade lita på folkhälsomyndigheten under pandemin. De skiter i folks hälsa.
  • Anonym (morsan)
    Anonym (Normal) skrev 2024-07-23 11:53:40 följande:
    Förresten, nej, alla kvinnor vill inte ha en man med platt mage. Jag har aldrig haft några särskilda preferenser när det gäller män, har mer fastnat för ansiktet samt hur de är som personer. Jag träffade min nuvarande partner på dejtingsida och visste inte hur han såg ut förrän vi träffades. Då hade han kläder på (såklart) och jag kunde inte se hur han såg ut undertill mer än att han såg normalviktig ut. Det var inte förrän vi hade sex första gången som jag verkligen såg hur han såg ut och då hade jag redan fallit för honom. Nu råkar det vara så att han har en platt mage men absolut inget som avgjorde om jag skulle falla för honom eller inte.
    Inte alla. Men de flesta.

Samma för män. De flesta vill ha en smal kvinna. Men inte alla. 

Det är inte konstigt att man attraheras av en normalviktig person. 
  • Anonym (Normal)
    Anonym (morsan) skrev 2024-07-23 12:28:12 följande:
    Inte alla. Men de flesta.

Samma för män. De flesta vill ha en smal kvinna. Men inte alla. 

Det är inte konstigt att man attraheras av en normalviktig person. 
    Fast jag har hela tiden proklamerat att män gillar normala kvinnor, dvs. normalviktiga. Någon har uppenbarligen missuppfattat att jag skrev att män gillar normala kvinnor framför "klena". 
  • Anonym (Rob)
    Mia448 skrev 2024-07-23 12:23:39 följande:
    slutade lita på folkhälsomyndigheten under pandemin. De skiter i folks hälsa.
    Eller så kanske det är du som skiter i folks hälsa?  Att hälften av alla vuxna är överviktiga eller feta.  För kvinnor är siffran betydligt högre då hälften av alla normalviktiga kvinnor också är överviktiga om du istället använder mer korrekta sättet att mäta på. Eller att vart fjärde 6-åring är överviktig eller fet ?   
  • fultextad användarhandbok
    Anonym (Normal) skrev 2024-07-23 11:39:07 följande:
    En klenis är en som inte har några former, bröst och där benen sticker ut överallt. Min uppfattning är att män generellt gillar kvinnor med former. Man kan ha platt mage även om man har former.
    Jag har även manliga vänner och de säger samma. 
    Det du beskrev är ju en beskrivning innehållandes former. Jag har aldrig sett en människa utan former, mig veterligen är det omöjligt.
  • Anonym (Ngng)
    fultextad användarhandbok skrev 2024-07-23 17:15:42 följande:
    Det du beskrev är ju en beskrivning innehållandes former. Jag har aldrig sett en människa utan former, mig veterligen är det omöjligt.
    Det är ett uttryck 
Svar på tråden Är det snyggt med smala kvinnor?