• Anonym (Anonym)

Är det snyggt med smala kvinnor?

Tycker ni män att det är snyggt med kvinnor som är väldigt smala, som har vissa synliga konturer på magen och tydliga höftben, smala ben osv? 

Jag är lång och smal.

• Svar på tråden Är det snyggt med smala kvinnor?
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Ohlsson) skrev 2024-07-23 08:45:07 följande:
    Tatuerade, opererade, botoxade, piercade med fillers, hår och naglar som ser förjävliga ut av allt fixande tidigare kommer inte att se fräscha ut som 40+are. Dessutom är det många som redan i 25-års åldern har svårt att hålla vikten för att dom är så fysiskt inaktiva och äter mycket socker.

Det kommer inte att vara vackert för ögat när den generationen är äldre.
    Jag skulle säga att du ser att övervikt är redan väldigt utbrett även bland barn idag. Vilket är oroväckande och skrämmande.   
  • Mia448
    Anonym (Rob) skrev 2024-07-23 09:45:40 följande:
    Jag skulle säga att du ser att övervikt är redan väldigt utbrett även bland barn idag. Vilket är oroväckande och skrämmande.   
    Du är oroväckande och skrämmande. 
  • Anonym (Ohlsson)
    Mia448 skrev 2024-07-23 10:01:56 följande:
    Du är oroväckande och skrämmande. 
    Just den meningen är ju helt korrekt. Övervikt idag är skrämmande, tom bland många barn.
  • Anonym (Öhh)

till (Rob):
    undrar var i landet du bor, då jag tittar på mina barns klasskompisar och de flesta är smala eller normala i kropparna. Kanske max ett barn per klass som är lite överviktig. Samma sak ser jag på stranden dvs max var 20 barn är överviktig.

men i din värld så är man antingen smal eller överviktig. Det verkar inte finnas något som kan klassas som normalvikt för dig.
    man undrar lite hur din vardagskost ser ut och hur mycket tid du lägger på träning själv då du gärna dömmer andra utan att ha ett hum om hur de lever.

• Anonym (morsan)

Nu är jag inte man, men självklart finns det män som gillar smala kvinnor, precis som det finns män som inte gillar smala kvinnor.

En sak jag har lärt mig med åren är att gilla den som gillar dig. Försök inte hitta någon som har ett ideal som ser helt annorlunda ut än du själv. Det blir bara jobbigt. Försök hitta någon som gillar dig precis som du är. 

Män gillar kvinnor. Så enkelt är det. (Förutom de män som gillar män, förstås.)

En kvinna kan se ut på alla möjliga sätt och ändå ha en man som tycker om henne. 

• Anonym (F)
    Anonym (Ohlsson) skrev 2024-07-23 10:15:32 följande:
    Just den meningen är ju helt korrekt. Övervikt idag är skrämmande, tom bland många barn.
    Ätstörningar är också allt vanligare bland barn 
  • Anonym (Ohlsson)
    Anonym (F) skrev 2024-07-23 10:24:08 följande:
    Ätstörningar är också allt vanligare bland barn 
    Jo, det ena problemet tar inte ut det andra. Men ca3% av kvinnor lider av ätstörningar när det är som värst(15-20åringar). Medan övervikt och fetma hos både pojkar och flickor i samma ålderspann är över 20%.
  • Anonym (Normal)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-07-22 19:51:18 följande:
    Är det snyggt med smala kvinnor?

Tycker ni män att det är snyggt med kvinnor som är väldigt smala, som har vissa synliga konturer på magen och tydliga höftben, smala ben osv? 

Jag är lång och smal.

Min partner, som är 47 år säger ofta att han känner ingen man som gillar klena kvinnor, de vill hellre att de har lite hull än är pinnsmala. Visst, nu är vi lite äldre men han har haft samma tankar alltid, har han sagt. Sen sitter ju inte allt i kroppen utan det viktigaste är ju hur personen är.
  • Anonym (Ohlsson)
    Anonym (Normal) skrev 2024-07-23 10:36:19 följande:
    Min partner, som är 47 år säger ofta att han känner ingen man som gillar klena kvinnor, de vill hellre att de har lite hull än är pinnsmala. Visst, nu är vi lite äldre men han har haft samma tankar alltid, har han sagt. Sen sitter ju inte allt i kroppen utan det viktigaste är ju hur personen är.
    Att han inte känner någon man som gillar slanka kvinnor är nog mest för att få dig att må bra om du nu har några kilos övervikt. Dom flesta män attraheras mer till just slanka kvinnor. Men om din man attraheras mer till kvinnor med övervikt kan jag ju inte veta.

Sen sitter inte allt i kroppen, men kroppen betyder mycket även som medelålders. Personen måste dock vara vettig i övrigt också.
  • Anonym (Normal)
    Anonym (Ohlsson) skrev 2024-07-23 11:00:14 följande:
    Att han inte känner någon man som gillar slanka kvinnor är nog mest för att få dig att må bra om du nu har några kilos övervikt. Dom flesta män attraheras mer till just slanka kvinnor. Men om din man attraheras mer till kvinnor med övervikt kan jag ju inte veta.

Sen sitter inte allt i kroppen, men kroppen betyder mycket även som medelålders. Personen måste dock vara vettig i övrigt också.
    Wtf? Jag är fullkomligt normalviktig, gymmar flera dagar i veckan så jag har ingen övervikt. Både han och jag är i bra form och behöver inte gå ner i vikt. Jag har samma erfarenhet av alla män jag varit med eller har som vänner, de föredrar normala kvinnor och inga klenisar.
Svar på tråden Är det snyggt med smala kvinnor?