Är det snyggt med smala kvinnor?
Tycker ni män att det är snyggt med kvinnor som är väldigt smala, som har vissa synliga konturer på magen och tydliga höftben, smala ben osv?
Jag är lång och smal.
Tycker ni män att det är snyggt med kvinnor som är väldigt smala, som har vissa synliga konturer på magen och tydliga höftben, smala ben osv?
Jag är lång och smal.
till (Rob):
undrar var i landet du bor, då jag tittar på mina barns klasskompisar och de flesta är smala eller normala i kropparna. Kanske max ett barn per klass som är lite överviktig. Samma sak ser jag på stranden dvs max var 20 barn är överviktig.
men i din värld så är man antingen smal eller överviktig. Det verkar inte finnas något som kan klassas som normalvikt för dig.
man undrar lite hur din vardagskost ser ut och hur mycket tid du lägger på träning själv då du gärna dömmer andra utan att ha ett hum om hur de lever.
Nu är jag inte man, men självklart finns det män som gillar smala kvinnor, precis som det finns män som inte gillar smala kvinnor.
En sak jag har lärt mig med åren är att gilla den som gillar dig. Försök inte hitta någon som har ett ideal som ser helt annorlunda ut än du själv. Det blir bara jobbigt. Försök hitta någon som gillar dig precis som du är.
Män gillar kvinnor. Så enkelt är det. (Förutom de män som gillar män, förstås.)
En kvinna kan se ut på alla möjliga sätt och ändå ha en man som tycker om henne.
Jag är lång och smal.