Inlägg från: Anonym (morsan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (morsan)

Är det snyggt med smala kvinnor?

Nu är jag inte man, men självklart finns det män som gillar smala kvinnor, precis som det finns män som inte gillar smala kvinnor.

En sak jag har lärt mig med åren är att gilla den som gillar dig. Försök inte hitta någon som har ett ideal som ser helt annorlunda ut än du själv. Det blir bara jobbigt. Försök hitta någon som gillar dig precis som du är. 

Män gillar kvinnor. Så enkelt är det. (Förutom de män som gillar män, förstås.)

En kvinna kan se ut på alla möjliga sätt och ändå ha en man som tycker om henne. 

• Anonym (morsan)
    Anonym (Normal) skrev 2024-07-23 11:08:18 följande:
    Wtf? Jag är fullkomligt normalviktig, gymmar flera dagar i veckan så jag har ingen övervikt. Både han och jag är i bra form och behöver inte gå ner i vikt. Jag har samma erfarenhet av alla män jag varit med eller har som vänner, de föredrar normala kvinnor och inga klenisar.
    Vet inte vad du menar med klenisar? Att vara smal är normalt och det är normalt att vara smal. 

Det är klart att alla män som du har varit med tycker om sådana som du? Är det konstigt tycker du?

Frågar man en "klenis" så säger hon säkert samma sak. 

De flesta kvinnor vill ha en man med platt mage, men många får nöja sig med en man med ölmage. Sånt är livet. 
  • Anonym (morsan)
    Anonym (Normal) skrev 2024-07-23 11:53:40 följande:
    Förresten, nej, alla kvinnor vill inte ha en man med platt mage. Jag har aldrig haft några särskilda preferenser när det gäller män, har mer fastnat för ansiktet samt hur de är som personer. Jag träffade min nuvarande partner på dejtingsida och visste inte hur han såg ut förrän vi träffades. Då hade han kläder på (såklart) och jag kunde inte se hur han såg ut undertill mer än att han såg normalviktig ut. Det var inte förrän vi hade sex första gången som jag verkligen såg hur han såg ut och då hade jag redan fallit för honom. Nu råkar det vara så att han har en platt mage men absolut inget som avgjorde om jag skulle falla för honom eller inte.
    Inte alla. Men de flesta.

Samma för män. De flesta vill ha en smal kvinna. Men inte alla. 

Det är inte konstigt att man attraheras av en normalviktig person. 
  • Anonym (morsan)
    Anonym (Rob) skrev 2024-07-24 13:53:45 följande:
    Samma här.  Vilket smörgåsbord mannen har!
    De finns precis överallt...

Själv önskar jag att levde på 80-talet. Det har hänt otroligt mycket på bara 44 år.  
    I alla åldersgrupper ökar övervikten!

"Övervikten ökar dramatiskt i befolkningen.
    Dagens 40-åringar är tyngre och har högre BMI än 60-åringarna hade för 25 år sedan.
    Det visar siffror från Västerbottens hälsoundersökning.
    ? I dag har man mycket övervikt redan vid 40 års ålder. Det händer mycket redan i tidig ålder, säger Margareta Norberg, forskare vid Umeå universitet."

www.aftonbladet.se/nyheter/a/4a70e/40-ar-det-nya-60-nar-det-galler-kroppsvikt

Östtimor, Etiopien eller Eritrea är något för dig. Där finns de kvinnor som har lägst BMI på jorden. Dags att boka en biljett! 

När det kommer till Europa får du gå ner ända till plats 48 på listan och åka till Estland. 

Sverige kommer först på plats 59. 

• Anonym (morsan)
    Anonym (Rob) skrev 2024-07-24 14:00:32 följande:
    Jag attraheras av europeisk utseende och föredrar att inte flytta.

Varför kan inte kvinnorna gå ner i vikt istället och bli hälsosammare ?  För jobbigt ?
    Då är Estland din bästa chans. 
Svar på tråden Är det snyggt med smala kvinnor?