• Anonym (Hoppfull :))

BF i mars 2025

Någon mer som blivit testat Positivt i dagarna och vill följas åt? Har genomgått ivf och jag hade ett missfall förra året så nu är det långa veckor fram till ultraljudet. hade varit kul att ha någon att dela tankar och funderingar med ☺️

• Svar på tråden BF i mars 2025
  • Leah56

ändrats från 1-2, så skönt med tanke på när jag hade mitt missfall så ändrades den inte alls🙏
  • Leah56
    Rosen3 skrev 2024-07-05 08:07:46 följande:

Hej!

Hoppar in här då jag fick ett positivt gravtest i förra veckan, är i ca vecka 4+5 idag. BF 8 mars. Fick en nidblödning (brun flytning) och har aldrig fått detta innan.

Har haft 5 missfall innan så hoppet är på botten men ger inte upp! Första barnet så hoppas det är vår tur nu :)
    Har testat ungefär varje/varannan dag och har ingen superbra stegring men tycker ändå testen är hyfsat starka och hoppas på 3+ på digitalt i början av nästa vecka. 

Symtom: Ömma bröst och lätt illamående emellanåt men inte mycket. 

Hejja er andra oxå! 

Lägger in bild på hcg-stickor med. Översta BIM och nedersta igår, har tagit test ca varannan dag. 

Ser bra ut tycker jag😊
  • Rosen3
    Leah56 skrev 2024-07-05 11:30:11 följande:
    ändrats från 1-2, så skönt med tanke på när jag hade mitt missfall så ändrades den inte alls🙏
    Härligt! Vilken dag är du på? :)
  • Leah56
    Rosen3 skrev 2024-07-05 11:45:18 följande:
    Härligt! Vilken dag är du på? :)
    V 4 (3+6) 😊
  • Anonym (Rädd)

Plussade igår på ultratidiig CB och har beräknad bf 15 mars , hatar rädslan som finns i kroppen att få ett missfall , har 2 barn sen innan född 19 och 21. Innan 19 barnet så fick jag ett MA så är verkligen rädd. 

• Cocarillo

Jag har också plussat tror jag. Eller ja, jag ser ju streck och har tagit flera tester, men tycker de är svaga. Det enda helt starka strecket har varit med Clearblues tidiga. Har två barn sen innan, -17 och -20, men sen två missfall efter det. Kommer ta lång tid innan jag vågar slappna av, men man lever på hoppet. 

Eller är jag helt ute och cyklar och detta är bara spökstreck? Enligt ÄL-test så är vi i såna fall ÄL+12

• Anonym (Plussat med barn nr 4)
    Cocarillo skrev 2024-07-05 20:39:17 följande:

Jag har också plussat tror jag. Eller ja, jag ser ju streck och har tagit flera tester, men tycker de är svaga. Det enda helt starka strecket har varit med Clearblues tidiga. Har två barn sen innan, -17 och -20, men sen två missfall efter det. Kommer ta lång tid innan jag vågar slappna av, men man lever på hoppet. 

Eller är jag helt ute och cyklar och detta är bara spökstreck? Enligt ÄL-test så är vi i såna fall ÄL+12

Det ser positivt ut Glad mitt har också svagt som ditt dagar innan beräknad mens. Nu några dagar efter beräknad mens är mitt plus starkare i färg
  • Anonym (Plussat med barn nr 4)

Är 4+4 och mår smått illa hela dagarna! Stekos luktar blä, njuter inte direkt av maten och vill typ bara ha soppa. Men måste småäta ofta för att stilla illamåendet. Trött som bara den och tar 1-2 tupplurer per dag. Och mina bröst ömmar och har ändrat storlek Skrattande känner också av uppblåst mage och spänd, känner verkligen att kroppen ställer om sig totalt. Mysigt ändå Hjärta

• Leah56

Där kom 3+! Är i 4+0 så skönt man slapp vänta. Nu blir det inga mer test i väntan på Ultraljud 🙏
  • Rosen3

Fick 3+ idag i vecka 5+2. Hoppas det går vägen med tanke på vår historik. Nu inga mer test inför ultraljud. Hur går det för er andra? 

Svar på tråden BF i mars 2025