Hjälp mig snälla ska jag göra slut?
Hej vet inte ens hur jag ska börjahar två barn med min kille en på 1.5 år och andra på 2 månader
vi har varit ihop i mer än 3 år och haft våra ups and downs början av vårt förhållande var skit då jag fick ta mycket skit av hans familj då dom tyckte det ena och andra om mig (fördomma)
vi har haft våra tjafs lite fram och tillbaka haft perioder då vi bråkat hela tiden och andra stunden så har vi haft det hur bra som helst med varann
nu till problemet han har varit tillsammans med en tjej Innan mig i över 4 år, när vi blev tillsammans så bad jag enbart att han skulle vara ärlig om allt då lögner är det värsta jag vet. Men de var han inte han ljög om en massa saker , bla satt oss i skulder på över en kvarts miljon bakom ryggen på mig och en massa annat om sitt ex.
jag har aldrig känt att jag har blivit respekterad av familjen eller släkten då hans kusiner kunde sitta och prata om hans ex till mig
nu inatt så såg jag att hans släktingar har skickat massa videos på han och henne bla till han på hans telefon och detta har hänt flera gånger tidigare och jag har inte tyckt det är okej och vi hsr bråkat om det en massa gånger
jag är så sårad så det är sjukt sitter i en sits där jag inte vet vad jag ska göra känner att det är bäst att jag gör slut med han men samtidigt så säger min hjärna nej och det är enbart för barnen jag ser inte att jag ska klara av och vara med dom varannan vecka enbart, den tanken krossar mig så extremt kan inte ens vara utan dom i 2 dager jag har tänkt på att göra slut för dessa grejer flera gånger då de gått 3 år och hans ex kommer alltid upp på ett eller annat sätt och jag är trött på det
enligt han så hatar han henne och vill inte se henne på bilder men han säger inte till sin familj om det, jag känner inte att han står upp för mig utan jag får ta dessa stider sjölv med dom och jag är så trött på det?
snälla kom med tips på vad jag kan göra är totalt förstörd och orkar inte mer med detta