Inlägg från: Anonym (T) |Visa alla inlägg
  • Anonym (T)

Hjälp mig snälla ska jag göra slut?

Anonym (Loal) skrev 2024-06-12 08:56:23 följande:
    enligt han så hatar han henne och vill inte se henne på bilder men han säger inte till sin familj om det, jag känner inte att han står upp för mig utan jag får ta dessa stider sjölv med dom och jag är så trött på det?

snälla kom med tips på vad jag kan göra är totalt förstörd och orkar inte mer med detta 

Och du tror att det är kul för han att höra på dig. Och bli bombad utav andra bara för att du ska börja dryga dig igen.... 

Ja gud ja, vi killar älskar och höra på när kärringen aldrig kan ha fred utan bara svär och skriker.. 

Ett ex hade borderline och hon hade precis samma jävla problem att hon blir sur på mig bara för kvinnor började flörta med mig.. 

Men visst har du rätt när det kommer till att han borde isåfall säga till familjen. Eller så gör du det själv om det stör dig så in i helvete.. Nästa gång dom drar upp något för henne, Säg "Men snälla du.. Vet du inte att han inte gillar henne längre?"

Eller "vet du inte att hon ljög för honom och var otrogen?" 

Eller vad nu för jävla skit som hans ex nu har ställt till med. 

Men visst har du rätt i, att män ska kunna säga ifrån inför sin flickvän. Tyvärr är det inte så många som är uppfostrade så i Sverige. 
  • Anonym (T)

Gör slut om du vill. Men sluta skälla upp i fel träd och lägg ner med allt jävla skrik. 

• Anonym (T)
    Anonym (Loal) skrev 2024-06-12 09:35:44 följande:

Jag har sagt till flera gånger till familjen och släktingar men det har fortsatt hela tiden Endån, för att dom ser att HAN INTE står upp för mig så då känner dom att det är fritt fram och köra på mig det är de som är problemet 

"Jag har sagt till flera gånger"

Hur har du sagt this? 
Svar på tråden Hjälp mig snälla ska jag göra slut?