En glad tjej skrev 2024-06-08 07:05:21 följande:
Kvinnor i relation med män, hur är era män? Eftersom många kvinnor ofta klagar på sina män, undrar jag hur just era män är?
Min partner (särbo) är världens snällaste, han är uppmärksam och inlyssnande och minns det mesta jag berättar. Han är kärleksfull och gillar att pussa och krama mig. Han har humor och vi skrattar mycket tillsammans. Han sköter ensam ett stort hus och har sina barn varannan vecka. Innan hade han dem i stort sett på heltid och gör ett jättebra jobb med att uppfostra dem. Han gillar att städa och ha det fint, lägger ner tid på att det ska se bra ut hemma. När vi träffas känner jag mig speciell, han ger mig komplimanger och ibland små presenter. I sängen är han lyhörd och tänker alltid på att jag ska ha det bra. Vi kan stå hur länge som helst och bara kramas, han är ingen sån som förväntar sig sex bara för att vi är nära varandra. Han hjälper mig mycket, jag köpte en lägenhet för några månader sedan och han erbjuder sig ofta att hjälpa mig med såntjqg är osäker på (han är händig) Han är min drömprins och trots att vi varit tillsammans i 1.5 år känner jag fortfarande ett pirr i magen när jag tänker på honom.
Min särbo är snäll, omtänksam och generös. Vi skrattar mycket och har samma humor, vi älskar att laga mat och umgås i köket.
Att flytta ihop är inte aktuellt och det är vi helt överens om, våra respektive boenden är för perfekta för det. På sommaren är vi oftast hos honom (villa med trädgård och pool) i övrigt mest hos mig (lägenhet i stan med havsutsikt).
Vi är tillsammans ungefär 50% av vår lediga tid vilket passar oss perfekt.
Vi båda gillar att unna oss, så vi reser emellanåt både nära och långt bort. Hyr någon mysig stuga eller åker till värmen någon vecka.
Sitter alltid nära varandra när vi tittar på TV, och om det inte var perfekt nog så gillar vi samma sorts program också!
Ett stor plus till är att han, precis som din man ts, inte sätter likamedtecken på att kramas i sängen och att ha sex. Det uppskattar jag mycket.
När vi väl har sex är det magiskt.
Min särbo har inga barn och det är jag helt ärligt jätteglad för, mina barn är vuxna och utflugna så vi är lika fria båda två. I stort sett iallafall, då jag någon gång ibland är barnvakt åt barnbarn, men då barnvaktar han också.
Kunde inte ha det bättre och hoppas att vår kärlek kommer leva för evigt.