Kvinnor i relation med män, hur är era män?
Det är underbart. Ni är fortfarande nykära så då är det normalt att ha det så. Speciellt när man inte bor ihop. Jag har haft många män som varit helt underbara och perfekta första åren men sedan visat något annat. Dom som ibland gnäller över sina män är nog dom som varit ihop väldigt länge. Har man en god och trygg relation i 10 år så tål den att det inte alltid är rosor och glitter.
Din kille har dock barn sedan innan. Enligt statistik så har ni små chanser att hålla ihop. Anledningen att det tar slut i relationer med särkullsbarn beror inte på att man bråkar som särbos. Särkullsrelationerna tar i regel slut när man bott ihop i ett år. Det är då utmaningarna börjar.
Jag hade en kille med barn för många år sedan. Det var ingen hit i vardagslivet även om jag avgudade ungen.
Idag är jag gift sedan 10+ år med en underbar man. Vi har en kärnfamilj och två barn. Han är inte alltid perfekt och inte jag heller. Vi orkar inte alltid vara på topp i sängen eller uppvakta varandra med blommor. Vi har en djup kärlek och glitter ibland :) Vi är irriterade på varandra ibland och städar inte alltid perfekt. Men vi delar samma drömmar, är med våra barn, älskar varandra, har dejter och bygger vårt drömliv. Viktigast av allt är att vi ser varandra ( och våra barn) som viktigast i livet. Jag vet att allt han gör är för mig och våra barn. Vi vill alltid varandras bästa.