Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Kvinnor i relation med män, hur är era män?

Det är jättebra att det känns och funkar så bra. Alla dina behov verkar 100% tillfredsställda. Om även hans är det har ni en perfect match och kan skatta er otroligt lyckliga.

Men det finns risk för att han steppar upp rejält och ser mer till vad du vill ha. Män gör inte sällan det. Om det är så, så kommer det bli svårare i längden. Men jag hoppas att jag har fel.

• Anonym (Man)
    En glad tjej skrev 2024-06-08 08:16:58 följande:
    Nu förstår jag inte riktigt vad du menar, förklara! 

Jag säger inte att det är så, men det kan vara så att han steppar upp och gör sig till. Att han vill vara den där perfekta mannen i alla avseenden och att han inte skulle palla det om ni tex bodde ihop eller var tillsammans under många år.

Att den där perfekta bilden av din man inte är så perfekt. Att han har tråkiga sidor precis som dom flesta. 

Det märker du om han behöver åka hem och vara själv, ladda batterierna utan dig osv. 

• Anonym (Man)
    En glad tjej skrev 2024-06-08 08:31:40 följande:
    Han var likadan när han bodde med sitt ex, dvs. skötte det mesta hemma så det är bara hans personlighet, tror jag. Han är genuin, gör sig inte till. 

Klart han har sidor som inte är 100 %, det har väl alla? 

Ladda batterierna behöver vi båda men det har inte med oss som par att göra utan för att vi har hektiska liv och jobb båda två. 

Han är mycket själv när han är barnfri, han har aldrig någonsin uttryckt att han måste vara själv utan vi njuter av varje sekund vi ses eftersom det inte är varje dag.
    I så fall låter det som en fantastisk sits för både dig och honom. Det vore intressant att veta hur det kommer vara för er om ca 5år. OM det skulle vara lika bra då, så ska jag helt sluta att ifrågasätta ert förhållande haha =)
  • Anonym (Man)
    En glad tjej skrev 2024-06-08 08:42:16 följande:
    Ja, vi får väl se hur det är om fem år. Troligtvis kommer det dröja tills vi flyttar ihop pga barn, ingen av oss vill tvinga våra barn att bo ihop och dessutom är vi för många för att få plats i hans hus vilket hade varit det mest logiska att bo i för tillfället. 
    Klokt
  • Anonym (Man)
    En glad tjej skrev 2024-06-08 09:50:34 följande:
    Vi har haft våra issues men de är lösta nu.

Jag har flera ex men ingen har varit så här, han uppfyller i stort sett alla mina kriterier vilket jag inte trodde skulle vara möjligt.
    Det är ju lite komiskt att tom kvinnorna själva inte tror att alla deras kriterier kan uppfyllas. Men det är ju bara att gratulera.
Svar på tråden Kvinnor i relation med män, hur är era män?