Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-07-09 19:36:00 följande:
    Jo, jag vet att hon är sårad.  Nej, jag har inget offerkofftan på
    Jasså du har ingen offerkofta på? Nej nej, klart att du inte har det.... 🙄😈

VEM är det du försöker lura med att du inte har offerkoftan på?

Ingen av dem/oss som svara dig kommer ju knappast att bli lurad av att det du påstår här....
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-10 16:06:14 följande:
    Det är nog liknande
    Du är ju för fan helt empatistörd.
    Hur fan kan du hävda att det är något liknande?

Du anser att en, EN, jävla spark i din beniga röv är likvärdigt med att förstöra syrrans förhållande genom att knulla hennes kille och där med såra henne djupt i själen?

Nej du bara empatistörda imbecilla människor tycker det är "likvärdigt".

Detta inlägget är beviset på att du har en stor jävla offerkofta, och att du är både empatistörd och imbecill.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-10 22:18:33 följande:
    Ja det är en ordentlig sveda som inte alla tycks förstå r man får stryk och väldigt förnedrande. 
    Oj oj oj, offerkoftan är tydligen  viktig för dig att ha på.

Du bara för att man anser att du kör med dumma jämförelser så är det aldrig samma sak som att folk inte fattar att det gör ont att få stryk.

Du fick en spark i röven av din syster i affektion, för att du hade knullat hennes kille..
    Fortfarande så står den ENDA sparken du fick på din räv knappast i proportion med det du gjorde mot din syster. 

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-10 23:30:53 följande:
    Ja, som andra har skrivit att få stryk på röven är väldigt förnedrande
    Ja och det ÄR förnedrande att det du gjorde mot din syrra. Knulla hennes kille.

Fast du har ju bevisat, upprepat, att du är imbecill, så man kan nog inte ha några förväntningar på att du skall begripa detta alls.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-11 03:51:15 följande:

Jo, och förnedrande att bli påkommen också. 

Gör dig inte dummare än vad du redan är.
    Det är bara en ren imbecill person som hävdar att det är förnedrande att bli påkommen.
    Mia04 skrev 2024-07-11 03:51:15 följande:

klart jag förstår att det är förnedrande för henne men nu förnedrar hon mig så lika

Vad bra att du fattar det.
    Då kan du lägga ned ditt skit snacket om om att det är "mer förnedrande" med en spark i röven, än den förnedringen du utsatte din syrra för. 

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-11 03:49:08 följande:
    Jag det är en spark som ni vet om ja. Med
    det har 5 ggr till vid olika tillfällen.
    Märkligt att du helt plötsligt lägger på antalet sparkar.
    Hon skulle kunna fota dig 1, 10 eller 100gånger  på din beniga röv.

Jag anser att hon kan fortsätta att sparka din beinga röv till du fattar att du har inga rätt att ställa krav på din syster om att hon skall förlåta dig och låta dig slippa ta ansvar för dina omogna handlingar.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-11 06:24:07 följande:
     Men du börjar inte veta hur den smärtan känns eftersom du säger att jag förtjänar de. 
    Nu är du där igen.. Utgår från att folk inte fattar bara för att de anser att du förtjänar det...

När skall du banka in i din tröga skalle att folk fattar olika typer av smärta och det är just därför de anser att du förtjänar det, efter vad du gjort mot din syster?

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-11 08:28:59 följande:
    Som sagt jag har plågas tillräckligt så hennes sparkar räcker då det till slut blir ryggskador 
    Tja tycker du kan plågas tills du fattar att ansvaret att bygga upp er relation igen är enbart ditt.. Aldrig din systers.

Det är du som har knullat hennes kille och det är DU som har sabbat eran relation ni hade innan du knullade hennes kille. Det är enbart DITT ansvar att se till att bygga upp en relation och även begripa att din syrra har rätten att ta den tiden hon behöver för att kunna KANSKE förlåta dig. Det är inte dina villkor som gäller här. Det är något du bara ska begripa.

Du kan också fortsätta att plågas tills du fattar att din syster aldrig har skyldighet att förlåta dig bara för att ni är syskon som du har ansett  tidigare i din tråd.

Noter att jag skrev plågas, jag skriver INTE om det skall vara fysiskt eller psykiskt. Men en sak skall du bara jävligt klart fr dig, man kan misshandla folk psykiskt också. Oavsett vad du tycker om fakta  så finns begreppet psykisk misshandel.

Det är på tiden att du växer upp och mognar så du blir mogen på en 19årings nivå i din skalle också och inte bara på ditt leg.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-11 09:03:20 följande:
    Jag måste oavsett kunna få säga till syrran när hon gör för långt, men där krockar vi. Det är inte meningen att jag ska typ komma krypandes till henne utan hon får ju också skärpa till sig
    Hon har ingen anledning att "skärpa sig". Hon har INTE knullat din pojkvän och bedragit dig.

Jo det är du som skall "komma krypandes" till din syster, då det är ju du som har sabbat eran relation. Du enbart som sabbade den.
    Man bedrar inte sina familjemedlemmar och sina vänner... Det du har gjort är ett smutsigt emotionellt bedrägeri som sätter djupa spår i själen..

Men du har ju överbevisat i denna tråden att du saknar empati för din syster i flera av dina inlägg.

Nej det enda äcklet är faktiskt du, inte vi andra som anser att du skall plågas på motsvarande sätt som du har bedragit din syster.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-11 10:02:18 följande:
    Jag valde inte som sagt utan jag tänkte inte alls. Det är skillnaden. De flesta i min tråd har har vart kvinnliga löner och förstående att andra kvinnor önskar att någon annan kvinna blir misshandlad 
    Nej det är inte "skillnaden".  Valet finns där. Du hade flera möjligheter att be killen att gå. Du hade ju flera möjligheter innan att dra dig ur när han gjorde närmanden.

Det är bara rena imbecilla personer som anser att det inte valde.
Svar på tråden Har legat med min systers kille