Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-07-06 04:43:35 följande:
     Som sagt jag tänkte inte alls och gjorde så inget val
    Är du dum i huvudet på riktigt?
    Ja det är en adekvat fråga till dig.

Den enda som köper ditt skitsnack om "att jag tänkte inte alls, och gjorde så inget val" är bara du själv.

När du vresade upp din fitta för att få din syrras kille kuk instoppad i den,  så var valet redan gjort från dig där och då.

Du hade valet att stoppa redan innan och säga nej, men det gjorde du inte du valde att låta honom knulla dig. Det var tydligen viktigare att få kuk och bedra din syrra samtidigt.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-06 09:39:45 följande:
    Nej, jag är inte dum i huvudet.

Som sagt jag tänkte inte alls på min syrra när jag blev knullad av honom utan då tänkte jag bara på själva knullandet. Skulle kännas jävligt snuskigt om jag dessutom skulle tänka på syrran där och då. 

Som sagt detta var inte planerat och tyvärr kom hon på oss, hade hon inte gjort det så skulle hon inte ta skada av det.
    Kanske dags att bevisa för de/oss som skriver i tråden att du inte är dum i huvudet då.

Ingen har sagt att du skulle tänka på din syrra under akten, det är bara påhitt från din sida..
    Du hade flera tillfällen innan det blev knulla av för dig. Dessa många tillfällen hade du att välja att säga "nej". Men nu valde du ju medvetet att knulla killen du visste var din syrras kille ändå.

Ja hon kom på er. Ändå vägrar du att ta ansvar för dina handlingar, och även försöker flytta fokus på annat för att försöka slingra undan ditt ansvar.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-06 10:30:10 följande:
    Eh, jag tänkte inte på syrran när han tog av mig kläderna heller. Det hände bara. Fast lyckas på komma undan lindrigare såklart man slingrar sig.
    Nej självklart tänkte du inte på din syrra, det förväntades ju kuk för dig. Det fråntar ändå inte fakta att du har 100% ansvar för du bedrog din syrra genom att knulla hennes kille.

Det är bar riktigt fega kräk som försöker komma lindrigare undan och slingra sig. Idioter som vägra att ta ansvar för sina handlingar gör så som du gör.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-06 20:50:28 följande:

Ja, det var ett misstag och tyvärr kom hon på oss. Hade hon inte kommit Justedt så skulle hon ju inte behöva vara ledsen då hon skulle vara ovetandes. 

Vadå bara för att jag försöker komma undan så mycket konsekvenser som möjligt så betyder det inte att jag är feg och kalla mig inte för kräk.

Ja för det är ju vettigt att påtvinga sin syrra att leva i en lögn för att du var sugen på hennes killes kuk. 🙄

Nej du har rätt det var väl lite fel att kalla dig för fegt kräk, då det ger fel beskrivning av dig.

Konflikträdd imbecill som helt saknar ansvarskänsla, beskriver dig mycket bättre.  😈

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-07 01:43:49 följande:
    Alla kan begå misstag? Även jag!
    Skillnaden mellan en mogen 19åring och en omogen 19åring, är att den mogna 19åringen tar ansvar för sina misstag, medan den omogna vill inte ta ansvar för sina misstag.

Jag skall ge dig en hint om vilken typ av 19åring du är... Här är hinten; du är en omogen 19åring.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-06 22:03:20 följande:

vaddå tvinga? Det hade vart mycket bättre för alla om hon inte visste.

Ja det är just där lögnen skapas, hon skulle ju inte veta, men du skulle ju veta sanningen. Det är att låta någon leva i en lögn för att man döljer sanningen.
    Mia04 skrev 2024-07-06 22:03:20 följande:

vaddå tvinga? Det hade vart mycket bättre för alla om hon inte visste.

Ja, jag är varken feg eller något kräk. Känns mer som du beskriver dig själv. 

eh, jag är verkligen inte konflikträdd. Ska ju ge Kim en omgång om hon törs säga vilken stad och vad hon befinner sig. Lovar hon kommer heller inte kunna sitta på en månad

Men suck, nu sitter du ju och bevisar att du är imbecill. Du verkar ju inte fatta att det finns olika typer av konflikter. 

Du är konflikträdd då du vill ju göra allt gör att slippa stå ut med din syrras konfrontationer och hennes känslor. 

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-07 09:47:10 följande:

Vadå vi skulle inte ljuga bara undanhålla. 

Och din syrra skulle ju då leva i en direkt lögn, bara för att nu underhåller sanningen.

klart att jag vet att det finns olika typer av konflikter.

Men vad bra att du fattar att det finns olika typer av konflikter.

Vadå vi skulle inte ljuga bara undanhålla. 

Ja, men om man kan väl så vill man ju komma
    undan. Jag är inte feg utan smart.

Jo det är fegt.  Du vill tro att det hart med smarthet att göra, och det är väl därför du försöker inbilla dig själv det.

Fast för oss som  har IQ normal och högre förstår att det handlar egentligen i grund och botten om feghet.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-08 22:50:11 följande:
    Hur länge ska man ha det så här då?
    Du försöker ju ljuga för dig själv att du är vuxen.
    Hade du varit vuxen så hade du aldrig ställt den frågan. 

Hade du varit vuxen och mogen som du försöker inbilla dig själv och andra så fattar du att det är upp till din syrra att avgöra, då det var henne du bedrog och sårade. 

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-08 10:12:19 följande:
    Så du påstår att jag är feg? Att ta konsekvenser sbider och är jobbigt, då är man smart att försöka komma undan
    Ja du är feg. Det har inte med smarthet att göra att försöka komma undan konsekvenser av sitt pissdåliga handlande och attityd. Det har med ren feghet att göra för att man inte vill stå för det man har gjort.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-09 14:07:32 följande:
    Ja, många tycker det. Men man kan ju välja någon annanstans som inte känns så förnedrande 
    Varför skulle hon?

Du förnedrade ju din syster väldigt mycket när du valde att knulla hennes kille.
Svar på tråden Har legat med min systers kille