Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-07-27 18:28:23 följande:
    Eh, jag har visst lärt mig men för att en relation ska funka så måste båda hjälpas åt
    Hon har ingen skyldighet att "hjälpa till" för att få er relation att funka.

Du knullade hennes kille, du valde att förstöra din och din syrras relation, i samma ögonblick som du vresade upp din fitta för din syrras kille så han kunde knulla dig.

Det spelar inge roll att du försöker påstå att du lärt dig. Hade du lärt dig något så hade du aldrig resonera så otroligt dumt, som att din syrra "måste se till att er relation kan återupptas".

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-27 18:39:51 följande:
    Som sagt det var inget medvetet knull
    Hur fan kan man knulla någon omedvetet? 🙄
    Du skrev ju själv att du var kåt och behövde ett knull.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-28 01:03:10 följande:
    Det är inga försök utan säga bara sanningen om dig
     Varken du gillar fakta eller inte, så förmedlade du knappast sanningen om mig.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-27 23:45:06 följande:
    Men sluta, som sagt hon var ihop med ett äckligt jävla svin och det är inte mitt fel
    Ja och hon visste ju inte heller vilket jävla skit hon hade till syster heller innan du valde att knulla hennes kille.
    Mia04 skrev 2024-07-28 01:07:35 följande:
    Jo, det har visst det.

Återigen, jag ångrar han knullade mig men jag tänkte inte så långt. Vår relation måste bli bra

Jag har lärt mig att aldrig göra om det
    Nej hon har inte detta, och kommer aldrig att ha det. Det är något du bara skall acceptera att du har hela ansvaret ensamt att fixa er relation.
    Det är ni sviniga, du och hennes ex kille, som har kravet och hela ansvaret enbart,  att fixa med att det blir bra igen.
    Fast killen lär ju aldrig att få komma tillbaka till din syrra vilket är ju förståeligt.

Ni knullade varandra.
    Och vill du att din och din syrras relation skall bli bra, ta då ansvaret att fixa det utan att ställa några krav på din syster.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-28 00:55:53 följande:

Jag vill att folk ska veta hur det känns även för mig nu, så ja lite tröst skulle inte skada

Du kommer aldrig att få någon "tröst" av folk som svarar dig.. Våran tröst går dit där den här hemma till din syrra det är hon som förtjänar att få tröst.

Anledningen är mycket enkel att det kommer att utebli. Du har aldrig visat någon som helst förståelse för din syrra och hennes reaktion.
    Det du har gjort däremot är att du anser att du får ställa orimliga krav på din syrra om vad hon skall göra och sjunker även så lågt och anser att 4+ veckor är "långsint".

Så du kommer inte att komma någon vart med ditt jävla fjäskande efter tröst då du inte har gjort dig förtjänt av det.

Du däremot borde lära dig att det inte skulle skada att du visar förståelse och empati mot din syster och hur hon mår.

Det är inte synd om dig, det är din syster det är synd om, som har råkat ut för ett dubbelt bedrägeri. Nej det kan inte bli ogjort,
    Det är däremot rätt så empatistört av dig, gentemot din syster, att du sitter och anser att främlingar skall ge dig tröst, när du i samma andetag inte visar det minsta empati för din syrra.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-28 10:16:54 följande:
    Ja, men inte planerat ochbibte beredd på följderna
    Alltså vem som helst som är normalbegåvad skulle ju fatta att det blir ju följder om man knulla familjemedlemmars pojk-/flickvänner.
    Mia04 skrev 2024-07-28 10:20:51 följande:
    Det var det som hände att jag inte tänkte. Hon måste förlåta mig
    Nej som många av oss redan har skrivit..
    Din syster måste ingenting. Hon måste inte alls förlåta dig. Du valde att sabba mellan  dig och din i samma stund som du knullade hennes kille (nu mer ex)

Rätt så smaklöst och empatistört att hävda att din syrra "måste förlåta" dig. 

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-28 14:08:30 följande:
    Jag är varken en skitstövel eller något svin egentligen och det vet hon om. Jag särar inte på benen när som helst. Så man kan lita på mig. Men klart att man vill ha det skönt också.
    Nej, du kanske inte särar på benen på benen för vem som helst.
    Din syrras kille är ju inte vem som helst egentligen, och det gick ju bra att knulla honom, han var tydligen ett bra val för dig, då du behövde ju ett knull. 
    Mia04 skrev 2024-07-28 14:08:30 följande:
    Som sagt jag är ingen skitstövel egentligen och för att relationen ska bli bra så måste hon också bidra.  Som sagt jag mår inte bra när hon kallar mig för svin, äckel och kräk. Det är så sjukt nedvärderande och där får hon hon skärpa sig
    Nej hon måste inget alls och, hon är inte skyldig dig detta, då det är ju du som valde att knulla hennes kille.

Det man kan fråga sig är varför det är så viktigt för dig att ställa totalt orimliga krav på din syrra?

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-28 14:44:18 följande:
    Jag är ingen skit. Som sagt hon behöver hjälpa till och skärpa till sig rejält för att man ens ska kunna diskutera med henne.
    Den enda som ska skärpa till sig rejält är du, inte din syrra.

Det är du som bedrog henne.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-28 15:10:44 följande:
    Ja, det är tydligen ingen som förstår hur det känns att få skit och elaka kommentarer + fysiskt våld. Det är tydligen ok att hon får hålla på ich att jag ska bara ta emot utan att kunna få säga ifrån. Vilket är fegt att ni håller med henne. Hon är långsint.
    Snyft snyft snyft... Vill du att jag skall skicka en ask näsdukar till dig?

Nej 4+ veckor är knappast långsint. Ingen i denna tråden håller med dig om att 4+ veckor är långsint och det går också att bevisa att ingen håller med dig..

Ja skit och elaka kommentarer är något som DU förtjänar att få med tanke på hur illa du behandlade din syrra, genom att knulla hennes kille.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-28 15:27:47 följande:
    Hon är långsint och om man glömmer snedsteget så är jag snäll
    Du har begått ett av de värsta handlingarna man kan göra mot sin syrra. Knulla hennes pojkvän. Det är inget du kan kräva att hon bara skall glömma för att det passar dig att hon gör det.

Det du skall lära dig är att ta ansvar för dina handlingar.
Svar på tråden Har legat med min systers kille